Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen her som har prøvd bæresjal, eller slynge til å bære barnet i? lurer på å kjøpe et til barnet mitt nå, men er ikke sikker på hva jeg skal velge av bæresjal og slynge..Noen som kan komme med erfaringer og råd om hva som er lurt å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt mayaslynga fra babyslynga.. og er veldig fornøyd med den :) anbefales! til gutten på 2 som ikke vil sitte stille i slynga bruker jeg ergo bæresele kjøpt på samme sted,.:) anbefaler den og :)

Skrevet

Ta en titt på siden tettinntil.com

Mange nyttige tips og mye informasjon der :-)

Skrevet

Var og kjøpte meg stoff for å sy selv igår! Nå er jeg veeeeeeeeeeeeeldig uerfaren som sydame, men fant en oppskrift på nettet, og det så jo ikke så vanskelig ut; ca 75 cm bredt, ca 5 m langt, og klippe endene de siste 15 cm litt skrått, så knutene blir bedre. Og til slutt sy inn alle 4 sidene så de ikke rakner. Kjøpte kjempesøtt stoff, valgte selvfølgelig det dyreste stoffet de hadde, men det var nå det jeg ville ha, så. Er veldig spent på dette prosjektet mitt, ble vel omtrent halvparten så dyrt som å kjøpe ferdig tenker jeg. Hører også gjerne fra andre med erfaring med bæresjal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...