Gå til innhold

Hva er bringebærbladte godt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som drikker det, her. Nå er jo jeg ny inn her på 3. tri så det er mulig det er et ofte stilt spm. men.. :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å poste et inlegg om det samme!

Skrevet

Tror det er noe de drikker fordi det visstnok skal sette i gang fødselen om jeg ikke har misforstått..

Skrevet

Bringebærkapsler er i allefall bra for livmoren. Skal tas 3 mnd før termin og 2 mnd etter. Hjelper livmoren. Sikkert det samme med teen :)

Skrevet

Bringebærbladte/kapsler setter IKKE igang fødselen, men de(n) styrker og modner livmora, og gjør livmora klar for den store jobben den skal igjennom om ikke så altfor lang tid. Bringebærbladte/kapsler virker også gunstig på å livmoren etter fødselen, ved at den fremmer sammentrekning av livmoren til "normal" størrelse.

kan trygt brukes fra ihvertfall uke 35. Jeg selv har bruke begge deler fra uke 33.

Hjalp meg veldig ved forrige fødsel for 10 mnd siden, (sammen med modningsakupunktur).

Skrevet

Hmm det var jo interessant, men er det helt sikkert at det er trygt? Litt engstelig for å "rote ting til", jeg.. hehe.

Skrevet

Har ikke hørt noe som tilsier at det ikke skulle være trygt...

Skrevet

Ikke noe farlig. er helt 100% naturprodukt..el hva di sier.. hehe.. står her at du skal begynne fra uke 35

har gjort meg moden hvertfall.. veit jo ikke 100% om det er den men virker litt son:)

Skrevet

Om man søker på nettet etter bringebærbladte/kapsler kommer det opp nesten bare positive ting om det! Jeg tror ikke det er skadelig, det setter jo IKKE IGANG FØDSELEN slik mange tror, men som nevnt ovenfor, så styrker den livmoren og forbereder den på fødselen. Både jordmødre og homeopater har anbefalt det! Men selfølgelig som alt annet; ikke overdriv, og føler man seg usikker så dropp det.

Skrevet

Høre jo veldig bra ut det, da. Får ta en liten prat med jordmor om det neste gang, kanskje. Kjekt med alt som kan lette fødselen iallefall.. :0)

Skrevet

lykke til ihvertfal, med den lille, uansett hva du bestemmer deg for :-)

Skrevet

Jeg har bestilt meg tablettene fra nettet og har akkurat begynt å ta de nå.Er 32 uker idag. Det er litt forskjellig om når man mener man skal begynne å ta de da. Noen mener de siste tre månedene, andre de siste to og noen igjen mener fra uke 36. Tok en litt midt i mellom jeg.:)

Skrevet

Er sikkert ikke farlig og begynne tidligere en folk sier... modner deg bare tidligere kanskje.. hm.. på pakka mi står det star i uke 35..jeg begynte vel i uke 33-34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...