Gå til innhold

Uke 34 + Hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tegn på at det nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, merker det ikke er altfor lenge igjen. Har noe masrier innimellom, holder på et par timer, så gir det seg. Blærekapasiteten er lik null fordi barnet ligger lang nede i bekkenet og presser på. Ellers er det merkbart mindre plass inni magen, mindre bevegelser, eller mer glidende.. Er 34+4 i dag.. ;)

Skrevet

Jeg er 34+5 i dag. Jeg har masse kynnere, de er skikkelig plagsomme, og har mye vondt nederst i magen nå. Tror det er fordi lillegutt legger seg lenger og lenger ned. Det var hvertfall det jordmor fortalte meg! :-) Han lå godt nede på forige kontroll, som var på mandag, men var ikke festet. Rekner ikke med at han kommer før termin.. Er hvertfall ikke lurt å begynne å vente så tidlig for da blir de siste ukene laaaange.... ;-)

Jeg merker også at jeg blir fortere sliten, har en gutt på 18 mnd som jeg er hjemme med (er sykemeldt pga bl) og lunta er desverre blitt litt kortere... Det er deilig når han legger seg for kvelden, men jeg får dårlig samvittighet fordi jeg føler det slik... Men det går seg vel til, man er jo ofte lei, sliten og tung og stor såpass sent i svangerskapet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...