Gjest Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har hatt falske rier og mensmurringer i snart 2 uker nå og er begynt å bli rimelig lei. Nå kommer det hver dag, særlig på kvelden og morgenen. Gidder ikke stresse lenger for det er jo berre falsk alarm. Noen andre som har hatt det slik sååå lenge? Og hvor lenge kan man gå slik, det er ganske frustrerende...... I tillegg til alt dette har jeg fått en øket apetitt, må ofte stå opp tidlig på morgenen/midt på natten og spise.... merkelig.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har det også sånn.. i tilegg til at jeg har hatt tegningsblødning og forferdelig til trykk i underliver de siste ukene:(
tuppehøna Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Hei - jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsene dine. Har gått sånn i snart to uker og trodd at noe vil skje, men det gjør det ikke. Ig der er fremdeles to uker igjen til termin. Så - da må man bare vente!! Har også fått sterkere apetitt i det siste - og nå er jeg plutselig utrolig tørst. Bøtter i meg vanvittige mengder hvert døgn....
Gjest Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg har det også slik. Har holdt på siden påske, om kvelden og natta. Har termin 3. mai. Har varierende appetitt. ENkelte dager spiser jeg masse, også om natta, mens andre dager spiser jeg kun for å unngå kvalme/hodepine. Er sliten og lei av at det ikke kan starte ordentlig så jeg kan bli ferdig. Slitsomt å ikke få sove om natta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå