Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Ja kan vi ikke bli mer aktiv der ? La oss bli det......0=)
hårsår Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg har vært innom et par ganger, men det har gått så tregt at jeg mister litt tålmodighet =( Skal sjekke inn oftere, og prøve å bidra det jeg kan =)
St.Sunniva Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Nå har jeg laget en skravletråd på oktobersiden! Kom og del historier, problemer eller andre ting...
lana<3 Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 har bare glemt av den siden der....skal bli flinkere...
Lille søtnos Skrevet 26. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2007 Dette hjalp, så jeg dytter den opp igjen. Flere oktobermammaer som finner veien "hjem" i tillegg til denne debattvandringen?
Lille søtnos Skrevet 26. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2007 Grunnet stadige nye og gamle mammaer som dukker opp på klubbsiden, dytter jeg den en gang til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå