Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Fikk beskjed av legen at jeg har noe i livmoren som gjør at når de fjerner dette kan jeg sannsynligvis ikke bli gravid igjen. Jeg har en liten gutt på 3 mnd og må satse på en til nå, eller bare ha han. Jeg vil ha en til, men ikke nå så er så itvil på hva jeg kan og skal gjøre. Kan hende jeg kan få barn etter de har fjernet dette, men legen ville ikke råde meg til å vente.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Skjønner at det er et vanskelig valg, for når du har en på 3 mnd så føles det mer enn nok. Da lillegutt var så liten tenkte jeg overhodet ikke på å få en til. Siden du har lyst på et barn til, så hadde jeg vel kanskje ikke turt å la være siden du har fått den beskjeden fra legen din... Vanskelig valg... Følg hjertet ditt <3
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg hadde ikke turt å la være.... Selv om jeg forstår deg veldig godt. Da jenta mi var 3 mnd (og også MYE eldre enn det), var tanken på nestemann fjern. Men i en slik situasjon hadde jeg nok bare satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå