Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg er din hemmelige venn:) men du har ikke skrevet noe om deg selv? Noe spesielt du ønsker deg/scrapper? kommer meg ikke til byen med det første så det blir ikke noe gave i postkassa enda:)
lenej :o) Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 å! du verden du verden, må finne ut hvor jeg skal skrive da :) driker mest med papir i alle mulige farger, en del bånd, og elsker sånne brads og punchere. skal prøve å få skrevet om meg selv, beklager at eg er så sein..!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 hadde desverre allerede kjøpt gave til deg! men håper den faller i smak uansett! den blir mest sannsynlig sent på torsdag:)
lenej :o) Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 å, det går bra. beklager, men er jo min feil, så bare om hemmelig scrappevenn inne på hemmeligvenn forum her, så visste ikke dere var her og :) men går greit, blir så glad for alt jeg :) så snill du er
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 uff, har helt glemt pakken din!! men skal rote meg bort til postkontoret i morgen! lover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå