Gå til innhold

Ferie tips!!

sarp m/ Niklas og Marius.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt å planlegge litt sommer ferie men,hvor drar man med to små? Ikke noe særlig med storby kanskje.

Ender vel opp på hytta med hele slekta kanskje og masse på sjøen da.Så blir det heller en tur sydover til høsten.

Hva skal dere,noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes jo deilig ut det da. Her blir det ingen stor ferie i år hvertfall kansje en liten tur her og der men venter heller til neste år vi :) Kansje spare til en skikkeig ferie da. Passer litt dårlig nå også da pappaen startet i ny jobb for ikke så lenge siden. Så vi får håpe på go været i sommer :) Hvor store var dine igjen?? Trur etterhvert at vi kansje blir og kjøpe camping vogn jeg det er jo bare så koslig syns jeg... Så kan vi reise litt over alt!! Syden ja, der er den en stund siden jeg har vært og det blir vel ikke med det første heller, men er det ikke gratis for barn da på hotellet, eller husker jeg helt feil nå??

Skrevet

Vi lurer også veldig på ferien i år... Det blir nok uansett ikke store utflukten dette året, men for datteren vår på 3 sin del burde vi vel finne på noe. Vi investerte i telt i fjor, men tror ikke det er helt praktisk nå, ikke denne sommeren i hvertfall, hehe...

Vi har et ganske stort badeland bare 10 mil herifra som vi også ferierte ved i fjor, kan kanskje tenkes vi tar en tur dit i år igjen. Har veldig lyst til å reise til Legoland og også "Mumidalen", men Mumi har jeg hørt mye dårlig om i grunn... Dessuten vil jeg heller vente med slike "store" ting til de to minste skjønner litt mer også.

Syden høres helt herlig ut, det fungerer jo fint med to små også. Det sier nok lommeboka vår nei takk til i år, men har snakket om å kanskje prøve neste år. Ja, er det ikke gratis for barn fram til de er to år da tro? Da må vi i hvertfall prøve oss på en tur før den tid, hehe...

Skrevet

Ja, det er stort sett gratis til syden til de er to.Men da får de jo ikke eget sete på flyet.Så vi kommer nok til å ta et sete ekstra+ ekstra benplass.

Ang mumidalen har jeg hørt mye fint om jeg da.Har en bror som var der for to år siden med sin sønn på da 3 år og det hadde vært veldig bra.Men han var veldig opphengt i mumi da. Så lenge barna syntes det er bra og koser seg er det jo greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...