Anonym i dag Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei, vi har dessverre ikke fått bhg-plass så nå er jeg på utkikk etter dagmamma i området. Er det noen som kjenner ei snill dagmamma e.l. Trenger fra høsten 2007.
Karomamma Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 He he, jeg kjenner en kjempesnill dagmamma i det distriktet. Tror dessverre hun begynner å jobbe igjen til høsten...
♥Snulder Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Veeeel... jeg er jo fra det området.... og jeg er dagmamma akkurat nå.... Men f.o.m. 15.mai så begynner snuppa i barnehage, og jeg kan ta vakter på "gamlejobben" igjen!!! Hurra!!!!
Reveenka Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Hvordan blir det med "prosjekt videreutdanning" da? Du kan jo søke deg til oss - der er det alltids ledige stillinger selvom de ikke utlyses, og så søker du på spes.utdanning på neste kull. Lurt, sant!? c",) Og så får du så koselige kolleger... c",)!
♥Snulder Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Det var ikke oppstart på videreutdanningen nå i august Følger med og ser når neste inntak blir....
Reveenka Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Det var dumt! Heng deg på ved neste mulighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå