Gå til innhold

Gråter babyen deres når h*n våkner, eller bare pludrer h*n?

Anbefalte innlegg

Mi snuppa ligg å strekke sæ, gjespe, pludre, og slit visst veldi me å våkne :) Ho e så skjønn å høre på.. he he.

Trur ho har arva sovehjerte etter faren.

Sitt å høre på ho no, ho ligg i vogga etter en mårra lur...merke at lydan blir litt høyere etter hvert. Som om ho prøve å si : HallooooOO, æe våken... nån som har tenkt å hente mæ eller?? he he

Fortsetter under...

Her er frøkena som regel blid som ei sol når hun våkner:) Ligger og prater og lager godlyder og smiler fra øre til øre:) Vist hun ikke har sovet ferdig og blir vekt av noe,(bikkja f.eks Grrr:) ) så kan hun vere litt gretten, men da er det som regel nok at jeg ser på henne og sier hei lille venn så er smilet der:) Deilig å våkne om morgenen og se at hun ligger og smiler i stedet for å grine:)

Knøttet pludrer og smiler stort når vi tar ham opp om morgenen. Han er glad i å sove han også tror jeg, for det er masse strekking og smatting sånn i halvsøvne om morgenen før han riktig våkner. Det hender en sjelden gang at han gråter, da har han sovet så lenge at han våkner skrubbsulten og vil ha mat NÅ :)

Når ho våkner om morgenen ligger ho å veiver med armene, prater litt og gjesper. Koselig å høre på! Og så er ho som ei sol når jeg titter oppi senga til henne og sier god morgen. Men når ho har sovet i vogna på dagtid, da "roper" ho på meg med litt grining. Blid når jeg tar henne opp da også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...