Gå til innhold

Gråter babyen deres når h*n våkner, eller bare pludrer h*n?


fiona71*2pp

Anbefalte innlegg

Mi snuppa ligg å strekke sæ, gjespe, pludre, og slit visst veldi me å våkne :) Ho e så skjønn å høre på.. he he.

Trur ho har arva sovehjerte etter faren.

Sitt å høre på ho no, ho ligg i vogga etter en mårra lur...merke at lydan blir litt høyere etter hvert. Som om ho prøve å si : HallooooOO, æe våken... nån som har tenkt å hente mæ eller?? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er frøkena som regel blid som ei sol når hun våkner:) Ligger og prater og lager godlyder og smiler fra øre til øre:) Vist hun ikke har sovet ferdig og blir vekt av noe,(bikkja f.eks Grrr:) ) så kan hun vere litt gretten, men da er det som regel nok at jeg ser på henne og sier hei lille venn så er smilet der:) Deilig å våkne om morgenen og se at hun ligger og smiler i stedet for å grine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet pludrer og smiler stort når vi tar ham opp om morgenen. Han er glad i å sove han også tror jeg, for det er masse strekking og smatting sånn i halvsøvne om morgenen før han riktig våkner. Det hender en sjelden gang at han gråter, da har han sovet så lenge at han våkner skrubbsulten og vil ha mat NÅ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ho våkner om morgenen ligger ho å veiver med armene, prater litt og gjesper. Koselig å høre på! Og så er ho som ei sol når jeg titter oppi senga til henne og sier god morgen. Men når ho har sovet i vogna på dagtid, da "roper" ho på meg med litt grining. Blid når jeg tar henne opp da også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...