mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 siden uke 12 har lissnurket sparket som en gal, godt å kjenne det er liv:o) det er ekstra morsomt nå når jeg kan se bevegelsene utenpå magen, i morges når jeg lå i senga så jeg føttene romsterte overalt og holder på fremdeles;o) Vi er heldige som får oppleve og kjenne dette!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Ja, er det ikke gøy!! Full fres der inne store deler av døgnet:) Sånn var det ikke med forrige, og hun er normalt aktiv nå, så jeg lurer veldig på hvordan denne krabaten blir når han kommer ut... Kos er det ihverrtfall!!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Ja, lurer på om det ikke er selveste karate-kid som bor inni her:)
æsj altså! Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Min lille prins er også til tider veldig aktiv. Storebror var mye roligere i magen,og han er fortsatt en rolig , liten mann:)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 har det sånn her å...kjente "bevegelse" fra 13 uke... no e ho veldig aktiv til tider,ser det buler skikkelig både her og der :-) kjempe gøy da,godt å kjenne at det e liv der :-) :-)
Mirakelungen Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Min er også veldig aktig, skjenner liv gjennom hele dagen, blir nesten bekymret hvis han bestemmer seg for å ta det med ro:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Mi snuppe er veldig aktiv i perioder. Magen danser og buler her og der. Er så vittig å se på at jeg nesten ikke får gjort annet.. :0) Gleder meg til jeg kan se om det er en fot eller en hånd som dunker til. Lurer fælt på hva hun egentlig driver med, så håper hun har en aktiv periode på 3D ultralyden i kveld så vi kan sniktitte på hva hun gjør ..hehe :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå