Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 lurer på om det er noen her som har prøvd sånne vagina-kuler? hørt at det skal hjelpe på bekken muskulaturen... hvordan virker dem egentlig? og er de effektive? håper noen vet dette:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Kunne trodd det var jeg som hadde skrevet dette bare at jeg ikke har fått orgasme med fingring enda men har vært nær da. Men pleier alltid få orgasme når jeg rir mannen, men kun den stillingen. Kjekt du har fått det tll nå da.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 SorrySvaret over kom på feil innlegg. Skulle vært til hun som hadde greid å fingre seg selv. ang de kulene Har noen klar til bruk men har ikke tord å bruke de enda. Har de uten tau og er litt havredd de ska forsvinne oppi der.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 De forsvinner ikke oppi der Jeg har noen uten tau selv, men er ikke noe flink til å bruke de. Litt sløv der ja Men de er tunge å holde på plass da, så det er kanskje en ide å begynne med en av gangen. Jeg prøvde med begge to første gang og da bare ramlet den ene ut hele tiden Men de funker, så det er egentlig bare å sette igang
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 HI her. skal man holde dem på plass med å knipe? tror jeg skal i vei å kjøpe sånne å få igjen noe muskulatur der nede:)
camilla^ Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Har prøvd vanlige vaginakuler (de som ofte er i gullfarge og to små i en pakke) Kan ikke akkurat si jeg har veldig mange lovord om disse. For meg ble det bare surr. Men kjøpt vagina vekter, og de er geniale. En liten og en stor i pakken, og vekter en legger i disse etter hvor langt på vei en er med treningen der nede. Enkelt å styre tempoet selv, en starter med stor kule og lette vekter og etterhvert tar på flere vekter før en kan begynne på den lille kulen. Det fulgte med en veldig bra veiledning. Vet de har slike på apoteket i en eller annen variant, jeg kjøpte min på Kondomeriet for noen år siden. Har også Smartballs, liker også disse selv om det blir ett mer leketøy. Men fungerer bra de også til å trene opp underlivet til en vissgrad. http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå