Gjest Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg og mannen krangler om all slags bagateller for tiden.. Tror vi er sliten begge to og da blir man jo lett irritert. Er bare så redd for at det til slutt blir for mye og jeg mister han, ELSKER han virkelig og vil for alt i verden ikke miste han.. Er blitt litt sjalu også, og det har jeg aldri vært tidligere. Men hvis han skal ut er jeg redd han skal falle for ei blidere, slankere og fiksere dame........ For jeg kan virkelig være usjarmerende for tiden. Greier ikke å styre meg, det er så mye rare følelser.... Huff i dag er jeg negativ, måtte bare ha det ut!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Uff da, ikke bra..... Men husk at du er den eneste som kan gjøre noe med den situasjonen:-) Hva med å pynte deg litt ekstra, be med kjæresten på picnic i naturen.......gjerne med baby eller få noen til å passe om du har mulighet til det. Ta med litt god mat og drikke, eller rett og slett lag en romantisk middag for to hjemme, men fiff deg opp og gjør deg lekker:-) Bare det å ta på litt sminke, pene klær og fikse håret kan få deg selv til å føle deg litt freshere:-) For alt kommer innenfra:-) Sjalusi er no dritt, og det er når vi blir usikre på vår egen plass at den kommer snikende....... Derfor er det viktig å begynne med seg selv, ta noen skippertak og bli den lekre dama igjen:-) Ved positive tilbakemeldinger kommer også den feminine siden vår frem og gjør oss bittelittegrann mer attraktive både for oss selv og andre, men først og fremst er det du som trenger å få tilbake den gode følelsen for deg selv tror jeg:-) Lykke til! Det enkle er ofte det beste:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Uff da, ikke noe gøy når det er sånn. Men siden du elsker han, så må det jo være noe positivt der. Prøv å fokusere på en positiv ting hver dag, så kan jeg love deg at det blir enklere. Og for all del, bagateller er det de er.......bagateller. Det er ikke verd å kjøre forholdet på land bare for noen filleting. Så begynn i dag, tenk på det positive og la det negative ligge. Så skal du se det bedrer seg etterhvert. Og hvis han elsker deg så bryr han seg ikke om andre (slankere og fiksere).
♥Snulder Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Forhold og følelser må man gå inn for!!! Problemet i par i mellom er at vi tar hverandre for gitt etter en stund, og glemmer å "se" personen. Vi ser bare ting og tang rundt som irriterer oss! Endre tankegang, og ting vil se lysere ut! Glem aldri å være kjærester ;=)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar =0) Ja, må nok ta tak i meg selv, som dere sier, det er bare jeg som kan gjøre noe med situasjonen. Ble litt inspirert her... Rart med det, i jobbsituasjon har man all verdens kurs som fokuserer på kommunikasjon, arbidsmiljø, tenk positivt osv.. Men man har lett for å glemme den lille bedriften hjemme som jo er den viktigste når alt kommer til alt... Jeg må skjerpe meg! Takk igjen jenter, hjelper når andre sier det.
La Perla Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Et første skritt kan jo være å rett og slett si til ham at du er klar over at du er irritabel, sur og usjarmerende for tiden, og at det ikke betyr at du ikke er glad i ham. Si du vil skjerpe deg, og snakk med ham og hgva dere kan gjøre sammen for å krangle mindre.
Ronja65 Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Så har vi nok det alle sammen en gang i blandt. Tror det er viktig å sette seg ned og snakke sammen. Fortelle hva det er som irriterer og hvordan du føler deg for tiden. Et bra tips, som vi også her i huset glemmer altfor ofte, men som er ingmari bra, er det at vi: setter oss ned. Jeg sier hva som plager meg, han hører på hva jeg sier, deretter så skal han opprepe for meg hva jeg har sagt. her er et eksempel... Ok..Hvis jeg forstår deg rett, så synes du det er irriterende at jeg gjør.........., jeg bekrefter at han har forstått det riktig.... Deretter så snakker han og jeg lytter... og oppreper det han sagt til meg, på den samme måten. Høres kanskje lit slitsomt ut. Men det funker!! Oftest så reder vi ut, det som lett kan bli en kjempekrangel. Man føler seg bedre, fordi ens partner i hvertfall har hørt på det man har sagt. Lykke til, håper du snart føler deg i lit bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå