Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Er 14 fullgåtte uker i dag. Så står det her inne:"Du vil kunne kjenne din egen livmor godt med hendene utenpå maven, særlig hvis du ligger". Men jeg kjenner ingen ting jeg... Det kan hende jeg ikke vet hva jeg kjenner etter for jeg er førstegangs. Når kjente dere livmora? Hvordan kjennes det ut?
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Om du legger deg (jeg bruker å ligge på gulvet, hehe) helt flatt på ryggen, legg hånda di på skambeinet ditt... om du trykker oppover mot navelen din vil du kjenne det er hardt rett over skam-beinet, kjenn på det harde videre oppover, så vil du kjenne en kant.. Det harde er livmora, og kanten er der livmora slutter. Hvor langt opp den går kan være veldig forskjellig.
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 er tretten fullgåtte idag etter føreløpig termin. du kan kjenne den som en litt har klump neders i magen. jeg er andregangs og kjenner den ganske godt, gjor ikke d forrige gang! men min er halveis opp til magen, enten tror jeg at jeg er lenger på vei, elr så er d flere smågull der inne?! (ops!!) har en på 9 månedre fra før...
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 halveis til navlen skulle der seffølgeli stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå