7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Han vil ikke ha annet enn pupp.. Kanskje flaks vi fortsatt ammer? Tar litt vann da etter hoste kulene sine stakkar... Vi som akkurat hadde nattavvent på 4 uka.. nå er et på'n igjne..dvs han sover jo bare 30 mini slnegen før han hoster..og ett par ganger er det bare pupp som roer han.. Ikke vil han ha grøt eller noe annet hellr .. ikke frukt en gang..Mulig ha har vondt i halsen..?? Noen som HAR erfaring med dette?Håper alt er som normalt når han blir frisk..får vel bare se ann matlysta..huff ikke np morro det her.. nå har jeg ikke sovet på flere dager... *sliten* syte syte-- he he
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Kan være vondt å svelge. Paracet er en fin ting.. Har du vært hos legen med ham? Kan hende du må nattavvenne igjen når han blir frisk, men da tar det som oftest ikke mer enn en eller to netter før de skjønner tegninga:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar;=) De siste nettene har jeg sovet inne hos han på gjestesenga.. ligget der begge to.. Ja var hos legen i går.. tok blødprøve og ble lytta på.. ikke noe farlig.. bare skikkleig forkjøla, men jeg liker ikke feberen.. Prøver med paracet i kveld igjen jeg tror jeg ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå