Gå til innhold

Ligge på siden, 1 uke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har barnet mitt i senga med meg noen ganger om natta når han ikke vil sovne.. Da sovner han ved puppen og ligger på siden. Prøver og lege han på ryggen, men han snur seg over på siden igjen og ligger sånn ca 2 t og sover.... Er det bra for han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør ingenting, la han bare ligge på siden:) faktisk så er det sånn at hvis du ikke har ha å rape er det veldig bra å la dem ligge på venstre siden, det er samme side som magesekken og all luft som evt er der vil da ha fri passasje:)

Skrevet

Mini sov på siden fra hun ble født til hun av seg selv la seg på rygg ved rundt 4 mnd. Dette med hs, jm og leges "velsignelse", eneste som kan være lurt (dersom han sover utelukkende på siden) er å veksle på sidene .

Skrevet

Snuppa mi ville og bare sove på sia. Prøvde flere gang å vri ho over på rygg, men etter ei lita stund hadde ho snudd sæ over igjen.

No derimot når ho e blitt 9 uker, ligg ho litt hips om haps. Av å til på sia, av å til på rygg. Det virke som ho trives med det, så da får æ bare krysse fingran for at det ikke e galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...