tine29 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Når legges de for kvelden? Å når våkner de om morgen? Her begynner dagen gjerne rundt 5..litt for tidlig ja! Har hatt det slik siste 2mnd, er redd for at d fortsetter..
jamlena Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Her sovner snuppen mellom 19-20. Sover til 5-6- får pupp og står opp mellom 6-7. Står aldri opp med han før 6 av prinsipp.. Da får han heller ligge å surve eller skravle litt. Han er 8 mnd og 3 dager..
Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Min er 8 mnd og 2 dager. Hun legges 18.30-19.00 og våkner vanligvis rundt 06.30 (Med 2 nattamminger mellom, men de håper vi snart å få bukt med....). Men både i dag og for et par dager siden hadde hun ikke 2. nattmåltid før rundt 05.00 og da tror hun tydeligvis at det er morgen... vet ikke om det er fordi det er lyst ute kanskje. Da har hun ligget og pratet og små-ropt litt i hvertfall 45 min før hun sovner igjen. Og da har hun sovet videre til 0800. Ganske deilig, bortsett fra at det blir litt rot i resten av lurene utover dagen...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jenta mi er 10 mnd men har hatt de samme soverutinene noen måneder. Hun legger seg rundt kl 19 og sover til rundt 05. Da får hun litt pupp, sovner igjen og det er da morgen rundt 07-0730. Kjøp lystette gardiner på soverommet, det kan hjelpe.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Fra lillegutt var ca 3 mnd begynte vi å legge han kl. 19. Han viste tegn på at han var trøtt før den tid, så nå legger vi han kl. 18.30 som regel. Da sover han til ca kl. 07. Da han var rundt 8 mnd var det ofte han våknet kl. 05, så kanskje barnet ditt er i en liten periode bare?
jamlena Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Stor fikk liten 23.08.06; er det 8 mnd og 2 dager de er... Min ble nemlig født samme dag som din.. Har ikke helt koll på dato for tiden...
tine29 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 ja det hadde være deilig om vi kunne sovet til 7.Eller 8... det er vel en periode, ting forandrer seg hele tiden når de er så små. Her er det stille rundt halv 7, så tuppa er vel uthvilt da. Sluttet å spise på natta ved 6 mnd, å da begynte dagen også tidligere. Jaja, får ta litt tidligere kveld da, å innrette meg etter sjefen.. takk for svar alle sammen!
Bilba og gutta :) Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Sover fra 19.30 til ca 9... ingen måltider om natten.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Mina er snart 8mnd. Hun legger seg kl 19 og sover til 07, men bruker å ligge å skravle en stund før jeg tar henne opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå