Jamma Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har hatt mensverk i mage, rygg og lår flere ganger i natt. Er kvalm og har kynnere i ett sett. Fødte tre uker før termin sist. Håper å gå til termin denne gang, men føler at det nærmer seg. Kan man gå lenge med murringer før det skjer noe? Husker jeg hadde vondt i ryggen før fødsel sist, men husker ikke hvor lenge. Man glemmer fort...
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Uff. Som om jeg skulle skrevet det selv. I to dager nå har det murret og vært vondt. Ganske veldig vondt. Men jeg mener å huske at det var sånn sist også, og da gikk jeg tolv dager over! Er 34+3 i dag, og håper seriøst at det skal være sånn. Vil ikke føde ennå... ;/ Personlig ser jeg ann dette litt til, men om det ikke gir seg om et paar dager tror jeg jeg kommer til å ringe JM. Blir jo litt stressa da. Håper alt går bra med deg, og at det "bare" er sånn det skal være! Knip igjen.....
Astro - 27.07.11 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Forrige gang skrev jeg dagbok de siste 4 ukene over hvor jeg hadde vondt etc. =) Ser i den at jeg hadde mensmurringer i ca 3 uker før de virkelige veene kom en natt (og da var poden uten innen 24 timer)... så ja, man kan gå lenge med mensmurring og vond rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå