Gå til innhold

kan man gi juice??

prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei tulle på 7 og en halv mnd. Kan jeg gi henne appelsinjuice eller kan appelsiner frecmkalle allerrgi?? tenkte hvis jeg blandet det ut med vann?? lurer oxo på om jorbær ikke er braå gi? mener ha hørt ett eller annet om jordbær oxo, men om det kan være de som ammer eller...husker ikke jeg:) men noen som kan hjelpe med svar da tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

juicen kan bli litt stram for magen.. Men du får kjøpt baby juice da.. det gir jeg min.. Jordbær er jeg ikke sikker på..

Skrevet

Appelsinjuice kan være litt sterkt for magen så den bør vannes ut veldig. Eplejuice er mye bedre for magen, eller de ferdige som er for babyer. Noen mener jordbær kan framkalle allergier om det gis før 1 år, men jeg har da sett jordbær i babymathylla så da har kanskje matforskerene ombestemt seg? Jeg ville ikke gitt det om jeg hadde hatt allergi i familien hvertfall:)

Skrevet

Jeg gir ikke appelsinjuice enda da det er så mye syre i det. men litt eplejuice (blandet med vann) får han av og til:)

tror jordbær er en av de tinga som kan fremkalle masse allergi og derfor lurt å vente med å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...