Gå til innhold

God morgen til dere alle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle har en fin dag, grått vær tiltross!

Ønsker spesielt lykke til til hypersusmora som i dette øyeblikk er på jobbintervju....Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det og ha en flott dag du også:-)

 

Krysser fingrene for kjole og jeans, intervju og spire i magen:-)

Skrevet

God Morgen!!! Krysser alt som krysses kan for Hypersusmor;=)

Skrevet

God morgen sjæl og GRATTIS igjen og lykke til, hypersusmor :)

Skrevet

Tusen takk, igjen! Det er så koselig å få slike hilsner at jeg blir litt rørt her jeg sitter. Nå skal jeg synke ned i sofaen og ikke gjøre ett dugg resten av kvelden.

 

Ha en fin kveld alle dere kjempeherlige modenmammaer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...