Gå til innhold

Sommer 2008??

Pompel - Fikk jenta si 10.03

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, sånn ligger det an:

Mannen min har nok like mye lyst på baby som meg, men pga sykdom må vi vente. Men her om dagen sa han at uansett hvordan dette går (ikke en dødelig sykdom) kan vi prøve til sommern 2008!

Vet det er leeenge til, men hoppfallera, det nærmer seg med en dag av gangen!!!

Endelig har jeg noe spesifikt å vente på, tidligere har det alltid vært senere.....

Noen andre som sikter seg inn på sommeren 2008??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du Hobbs

Her er det å bli utsatt, vi hadde planer om å begynne i januar 08, men ser at mange av de stillingene jeg søker på er vikariat som kan gå over i fast stilling, så da er det nok lurest å se om det blir noe fast etter hvert.

Så kansje det blir til sommeren neste år, jeg har heller ikke så veldig travelt med å bli gravid, har en del kg som skal bli borte for det flytter inn noe baby, vil vare en slank gravid :) høres kansje litt dumt ut, men det er mine mål.

Vi får kanske slå følge til prøvere neste sommer vi to da Hobbs?

Uansett, lykke til

Skrevet

Hei Inger!

Hadde vært bra å ha noen å dele ventetiden med.¨

Selv har jeg også noen kilo som skal bort, og enda mere som skal strammes opp...

Jeg også vil være slank gravid, så jeg synes ikke det høres dumt ut i det hele tatt! Ellers tenker jeg også på at det er greit å være i god form før man evt skal utsett kroppen for en graviditet og fødsel.

Lager meg en liten liste over ting jeg vil ha gjort før baby blir aktuelt:

1 Trene så kroppen er i god form til å takle utfordringen :-)

2 Reise til Amerika

3 Hoppe i fallskjerm (var egentlig et mål å gjøre det før jeg giftet meg, men det rakk jeg ikke...)

4 Pusse opp ekstra soverommet

5 Litt andre småting som skal bli ferdig i leiligheten

Fyller nok på med flere ting etterhvert :-)

Tør jeg spørre om hvor gammel du er, Inger?

Jeg blir straks 29 :-)

Skrevet

Tror d blir sommerprøving på meg oxo=) Så får vi forhåpentligvis en vår 2009 baby=D

Skrevet

Vi skal bli prøvere til sommeren 08. Leeenge til men gud å jeg gleder meg.thihi. =)

Skrevet

Vi skal begynne i januar/februar om alt går som planlagt.. hehe..(whi)

muligens vi begynne rlitt snieaky før? men vi får se.. hehe.. jeg har nedtelling.. 218 dager til jeg ringer legen og ber henne sende avgårde kåre en henvisning til gyno for og få ut den helvetes spiralen min.. så ut skal den uansett...

men samboeren min har sagt at han ikek kommer til og røre meg før i februar :(

han hadde lest kinesiske fødselskartet,.. hehe.. februar og resten av året er det jente på meg.. hehe..

han vil så gjerne ha en liten jente

Skrevet

Hei Hobbs

Jada kan godt si hvor gammel jeg er, jeg er 32år, har en gutt på 7.5år fra et tidligere forhold, han er selvsagt verdens fineste gutt, men savner ei lille søster da, kan bare prøve å få en gutt altså.

Jeg har egentlig ingenting jeg skal gjøre før jeg blir gravid igjen, bare gjøre meg ferdig med skolen, få meg fast jobb, gå ned i vekt, ble kansje litt likevel da:)

Du sa du ønsket å gå ned litt i vekt du å, kom over på slanke debatten, der er vi en fin gjeng å, støtter værandre. Kom over på besøk da, kansje du liker deg.

Skrevet

Heisann:)

Vi skal begynne å prøve rundt juni/juli 2008, så jeg henger meg på her:) Gleder meg kjempemasse, og sambo sier han gleder seg han også...

Skrevet

Er så imponert over at dere er så positive og tålmodige. Får nesten lyst til å vente selv. Da jeg fikk beskjed av sambo at han trodde han var klar innen 5 mnd, syntes jeg det var lenge..

Jeg er en ekstremt utålmodig person. Alt skulle gjerne skjedd i går! Får prøve å ta til meg litt lærdom av dere. Fokusere på alt det man kan gjøre i mellomtiden :o)

Takk for inspirasjon! :o)

Skrevet

jaa.. jeg skal ta lappen ferdig (teori og oppkjøring igjen)

så må jeg ta en del vaksiner jeg unngikk på skole tiden, men bare mmr en som haster, så skal vi kjøpe oss leilighet, ny bil osv...

så er en del og ta tak i ja..

så skal jeg trene litt rygg/mage/kondis for og bedre kunne klare svangerskapet og seff spare så masse småpeng som overhodet mulig og kjøpe masse søte ting til småen.. få henvisning til og ta ut spiralen, bestille eggløsningstester og graviditets tester på nettet i januar.. ååååh!

Gleder meg sånn at det ble kansje litt rot i rekkefølgen men who cares...

IM GONNA HAVE A BABY!!! om 9 mnd.. hehe.. wow.. høres ut som om jeg er gravid.. hehe.. om 9 mnd begynenr sex sex sex sex sex...

så må kjøpe litt "artig" også så typen ikke blir helt møkk lei av og ha sex hver jævla dag pga baby maset mitt og ikek bare fordi jeg "lyster" hehe

sykepleier drakt kansje? hehe.. åååh.. vil begynne noooo!

Skrevet

Skal skaffe meg jobb etter 6 års høyere utdanning denne sommeren og så er det bryllup neste sommer, og da er det berre å sette i gang ¨på bryllupsnatta :) Har såklart mye jeg vil gjøre, men må tenke at livet ikke slutter og at man fint kan oppleve ting selvom man har barn.

Skrevet

Da er det flere som begynner å prøve likt med oss da jo :) Vi har og tenkt på å begynne i løpet av våren 2008!! Det kan virke lenge, men ta en titt på kalenderen da jenter, det kommer til å gå kjempefort!!

Skrevet

Tjihi... Nå teller jeg nedover på nicket mitt!

Om ikke lenge står det bare 1 år der!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmmm... Prøver å puste litt liv i denne tråden igjen.

Vi kan kalle det en slags inspirasjons/legge planer-tråd.

Altså: Listen over ting som skal gjøres før jeg skal prøve å bli gravid:

1 Trene så kroppen er i god form til å takle utfordringen :-)

2 Reise til Amerika

3 Hoppe i fallskjerm (var egentlig et mål å gjøre det før jeg giftet meg, men det rakk jeg ikke...)

4 Pusse opp ekstra soverommet

5 Litt andre småting som skal bli ferdig i leiligheten

6 Brodere ferdig julestrømper (1 og 1/2 igjen)

7 Forhandle frem bedre lønn...

8 Kjøpe hus???

Er det andre som har lignende lister?

Kanskje vi kan utveksle litt vente-aktiviteter og oppdatere hverandre når vi krysser av de tingene vi har fått gjort?

Bli med, så blir ventetiden kortere!!!

Skrevet

WOW, her melder jeg meg inn! Har så utrolig lyst på barn nå, men ikke mannen min (vi har to fra før). Var en periode redd for at han ikke ville ha fler i det hele tatt, så da han sa "Til neste sommer" ble jeg så gla at den lange ventetiden ikke gjør noe. Hmm...Bør vel finne noen delmål jeg også!? Ting jeg vil gjøre først...

Uansett kommer tida til å gå fort nå framover, men er redd det kommer til å føles kjempelenge til når høsten hyler utenfor. Hvem vet, kanskje han også plutselig får lyst til å gi gass litt tidligere. Så lenge det er liv er det håp;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Moro med flere som er med :-)

'Ting å gjøre' listen min er bare for å 'underholde' meg selv i ventetiden.

Jeg kommer stadig på nye ting som 'MÅ' gjøres.

Dette kommer til å gå fortere enn vi tror, jenter!!!

Skrevet

Jeg og samboeren min skal også begynne å prøve i juni/juli neste år=) Gleder meg masse, og det gjør samboer også=) Endelig en måned å se frem til=)

Vi skal lage barnerom og 2. etasje ferdig før vi begynner å prøve og også til thailand med familien min. Blir helt fantastisk!=)

Håper vi kan oppdatere hverandre om hvordan det går videre! Gleder meg med dere=)

Skrevet

Huff, akkurat nå virker ventetiden lang, dere!

En venninne som har termin i starten på juli, så kjenner det klør litt i eggstokkene ja...

Kanskje en liten trall gjør at tiden går fortere?

Her kommer Ole Brumm... osv...

Nei, får vel se og gå løs på lista mi... Ikke fått gjort unna så mye på den heller...

Skrevet

Hei dere!

For et par uker siden hadde jeg aldri trodd jeg skulle ha noe å gjøre her inne, for vi har alltid sagt at barn blir om tidligst to år..men nå har vi vært på en romantisk sydenferie sammen, der vi så mange koselige småbarnsfamilier og fikk snakka endel om temaet. Plutselig fant vi ut at ingen av oss trenger å vente mer enn et års tid, og dermed kan vi være i gang sommeren 2008 vi også!! Sprøtt, men fantastisk!!! =) Det verste er at jeg nå plutselig ikke ser noen grunner til å vente en eneste uke til...! =) Har likevel endel jeg/vi vil gjøre innen en evt. familieforøkelse:

-jeg ta lappen

-kjøpe leilighet

-kjøpe bil

-jeg gå fra vikariat til fast stilling

-en reise eller to til med bare oss to

-trene/bli litt mer sunn...

Forslag til flere ting som er gøy/lurt å gjøre mens en ennå bare er to??

Skrevet

Hei!

Moro med flere!

høres ut som om du skal klare å fylle ventetiden greit, men det er jo alltids ting å fine på når man bare er to.

Dra på spontane helgeturer, kanskje ikke lengre enn en telttur i skogen eller noe annet helt avskjermet fra resten av verden...

Ellers håper vi ventetiden går fortere enn vi aner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...