tvilling77 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei. Jeg er ele født i uke 31 , 855g. Jeg har sidene i fjor vært aktiv i Prematurforeningen og det har gitt meg veldig mye. Prematurforening er en foreldredrevete forening som jobbere for at alle foreldre, sykehus, helsestasjoner, barnehager og skoler skal få den beste informasjonen om våre barn. Vi jobber noe politisk og har blandt annet vært med i gruppen i Sosial og Helsedirektoratet som har fremmet forslag om oppfølgingsplan for prematurfødte barn. Vi holder innlegg på sykehus og for helsesøstere og ønsker å gjøre enda mer av dette i fremtiden. Prematurforeningens styret sitter i Oslo med lokalavdeling i Bergen. Vi har i dag ca. 900 medlemmer. For tiden har vi veldig få i styret i Oslo og trenger all den hjelp vi kan få. Både som styremedlem, eller om du ønsker å hjlep til med enkelte oppgaver. Jeg ser det er veldig mange aktive mennesker her og håper noen av dere har lyst å være med oss i Prematurforeningen. Har du spørsmål, send oss gjerne en mail på [email protected] Du kan også lese mer om oss på www.prematurforeningen.no Håper jeg hører fra noen av dere. Hilsen Lena Prematurforeningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå