Gå til innhold

Ønsker meg en baby til men ikke han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har en gutt på 14 år, og vi har en jente på 7 mnd.

Jeg hadde alltid trodd at jeg bare skulle ha et barn, og det passet fint når jeg traff min samboer siden han hadde barn fra før. Er selv enebarn.

Etter at min nydelige datter kom til verden ønsker jeg meg garantert en til. Hva ville dere gjort? Forholdet har vært tøft det siste året også.

Jeg vil ikke ha barn med han om vi ikke vet at vi skal ha det bra og få dette til og stole på hverandre. Men jeg tror dette er problemer som kan løses. Hva ville dere ha gjort?

Han er 42 og jeg 31. Han har veldig bra økonomi, jeg normal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du vel se om det er et forhold du vil være i. Hvis det er det, så kan det jo hende at han vil ha et barn til etterhvert? Min samboer ville i utgangspunktet ikke ha barn (trodde han hvertfall). Så vår baby var ikke planlagt, men nå er han jo kjempeglad. Han tror ikke han vil ha flere, han sier bare 'vet ikke' når jeg spør. Men jeg regner med at vi skal ha en til etterhvert. Nå er jo datteren deres bare 7 mnd, så det er kanskje litt tidlig å planlegge en til? Kan du ikke vente litt og se hvordan det utvikler seg? Og før du evt snakker med han om et barn til så må du hvertfall selv ha funnet ut hva du ønsker, om det er han du ønsker å være sammen med og om dere kan få orden på problemene.

Skrevet

først så er det jo å finne ut om du vil være i dette forholdet.. når det gjelder en baby så kan det jo være at han skifter mening.

etter at vi fikk datteren vår for tre år siden sa samboeren min at han bare ville ha et barn, noe som jeg ikke likte helt hehe men han forandret mening. nå har vi en gutt som er 7 mnd:-)

og det blir sikkert flere etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...