Larvik får en til i mai-09 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Tror jeg begynner å bli litt stessa ang bryllupet. Snakket med mamma i går og i følge hanne er nesten alt i boks. Men når jeg leser her ser jeg at det er noen ting jeg ikke har tenkt på. Hvem skal være Toastmaster?? Hvem skal jeg velge? Skal innom frisøren i morgen? Må jeg betale for forloveren? Hvordan er det med dere? Føler dere også at dere har glemt noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå