♥Spirevipp♥ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hun sa at magen min vokser fortsatt....går det an? Jeg ligger godt over det grønne feltet på SF skjemaet, og føler jeg snart tipper over! Det er så tungt nå, men regner med jeg har mye fostervann siden både min mor og søster hadde det! 3 dager igjen til terminen...det er veldig snart det, og noen ganger så går det ikke helt opp for meg at jeg snart skal bli mamma!!! Heldigvis så står alt bare bra til med oss begge to, har vært så heldig å hatt et friskt og sunt svangerskap....og lillegutt har alltid oppført seg pent! Håper at det skjer noe snart, vet ikke om jeg makter å gå så lenge over tiden...men det er vel ikke jeg som bestemmer heller!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 så godt da, jeg har enda 61 dager igjen men klager ikke. ukene går så fort jeg har ligget over det grønne på SF skjemaet hele veien, men det begynner å gå nedover nå) Lykke til på fødselen:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Det er godt da, den siste tiden har egentlig gått veldig fort....men nå begynner vi å bli så utålmodige her! Vil jo så gjerne treffe lillegutt snart! Jeg har også ligget godt over hele veien, trodde bare den skulle begynne å flate seg ut nå på slutten...men men det er vel forskjellig fra person til person. Hodet er i alle fall festet, så han er nok klar til å komme ut om ikke lenge! Du må ha lykke til framover du også, tenk at dette er noe av det størst vi noen gang kommer til å oppleve...Åh! Det kribler i hele meg, gleder meg sånn!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Takk:o) gleder meg jeg også; lenge siden jeg har hatt baby i huset har liksom ikke helt gått opp for meg enda. det er 7 år siden sist å barna gleder seg til det kommer en til:o)
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Åh så spennede! Tenker de gleder seg voldsomt til å møte den lille...husker jeg dullet masse med min lillebror da han kom til verden! Dette er min første da, så jeg vet jo ikke helt hva jeg går til....men spennende er det sikkert og visst! Vi gleder oss skikkelig til å bli foreldre!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 det er virkelig noe å glede seg til, og nyt tiden de vokser så fort opp, jeg var 16 år da jeg fikk min datter og hun blir 10 år i år:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå