mams74 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Koker den først på vanlig måte, så steker du den med olje i wok eller vanlig panne. Pass på så den ikke brenner seg (rør mye). I kinesisk stekt ris røres det inn egg. Jeg bruker to til porsjon til 3 personer. Kakk egget rett i panna med risen og rør godt. Ellers kan du jo bruke alt av grønnsaker, kyllin, reker, skinke osv. Nam nam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå