mams74 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 I tillegg til at mormor lager en sang vil vi gjerne ha et par til. Hvilke sanger valgte dere? Gjerne noen som er litt vanlige slik at jeg finner den i sangboka og melodien er kjent
mams74 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2007 dytter litt... Noen her sang vel i dåpen...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Vi har ei tulle, Lykkeliten, Morgendagens søsken (nyyydelig!), Den fyrste song, Breda dine vide vingar (salme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå