Tinden ruger på nytt gull Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 24+1 og i dag er det plutselig ny runde med oppkast *snufs*! Sist jeg spydde var 1. påskedag, og jeg har vært SÅ fornøyd med at jeg har klart å la være å spy i to og en halv uke nå... Har klart å jobbe 100% (men ikke 100% effektivt fordi jeg fremdeles er kvalm), men begynner å bli skikkelig sliten. Har ikke hatt samvittighet til å sykemelde meg så lenge jeg ikke spyr, men hvis det skjer en gang til nå, så må jeg bare. Uff, egentlig ingen mål og mening med dette inlegget - må bare få ut litt skuffelse over min egen uregjerlige kropp. Heldigvis har Løvebabyen trøsta meg med kosespark fra innsiden
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg slet mye med kvalme og litt oppkast til tider. går kvalm enda og er 24+3 i dag. Når jeg blir sliten kommer ekstrem kvalmen og må kaste opp av og til. Få deg en 50% sykemelding, men jobb litt hver dag ikke ta fulle dager så slipper du å bli så ekstremt trøtt og sliten og kansje slipper du ekstrem kvalmen også.
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Prøvde dette før påske, og det er ikke så store forskjellen egentlig. Kunne heller tenkt meg en korttidssykemelding for resten av uka + mandag, sånn at jeg kan ta meg inn igjen. Men jeg har en del arbeid som bare jeg kan gjøre og som MÅ være gjort innen en tidsfrist her, så jeg prøver å strekke meg i det lengste. Samvittigheten overfor jobben er visst større enn fornuften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå