Gå til innhold

Fikk meg ett sjokk i natt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart 3 mnd fikk melk på flaske så sovnet hun,så la jeg henne i senga så stivnet hun til(ut med armene)å ble helt ildrød å gren,da ble jeg livredd å tok henne opp kjapt å strøk på hennes rygg mens tårene mine rant.Er jo livredd for å miste henne,kan det være farligt vist det er luft feks som sitter fast?Noen andre som opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo ha vært en mega rap som satte seg fast i halsen eller melk som kom opp igjen i spiserøret når du la henne ned på senga. skjønner veldig godt at du ble redd, det hadde jeg og blitt.

Skrevet

Sovnet hun i armene dine? Isåfall så vil jeg tro at det som skjedde var at da du la henne ned i sengen sin, fikk hun ikke med seg hva som skjedde...hun sov jo, og når hun da våknet til ble hun liksom "naken" og redd. Hun følte seg ikke trygg for mamman hennes som hun sovnet så godt i armkroken til var borte.

Jeg bruker å bære vår datter i et bæresjal, og ofte sovner hun der. Hvis jeg da løfter henne ut, å legger henne ned, så blir hun akkurat som du beskrev. Hun slår ut hender og føtter å blir liksom helt stiv, og rød, også begynner hun å skrike. Da må jeg trøste og vise henne at jeg er her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...