Babyfacepsycho Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hun vil virkelig ikke ligge stille. Flytter seg helt opp til kanten der bamsene står. Ser jo søtt ut da der hun ligger sammen med alle bamsene. Men problemet er at hun våkner når hun flytter seg for langt opp, for da ligger hun tydeligvis ikke noe godt. Egentlig sover hun fint på natten. Fra sirka 20.00 til 09.00 men nå har hun begynnt og våkne mellom 5 og 7 og suttrer, da har hun flyttet seg. Flytter henne ned igjen og gir henne smokken og hun sovner om igjen. Men det er jo likevell slitsomt for jeg sovner jo ikke like lett om igjen som hun gjør. =) Noen flere en meg med dette luksus problemet? Noe tips på hvordan og løse det sån at hun ikke flytter seg like mye? =)
Amabolla Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 vi byttet ut dyna med en pose. ikke slik som bindes fast.men en dynepose med frottelignende stoff utenpå slik at det blir litt motstand- ikke så lett å flytte på seg da.
Babyfacepsycho Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Da får hun nok heller turne som hun vil. =) Vil ikke ha henne i pose, synes det ser så ubehagelig ut. =)
St.Sunniva Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Høres akkurat ut som frøkna her det....inntil hun sovner har jeg vel vært inne på rommet 20 ganger for å flytte på henne. Hun sover i nattpose, men det virker ikke som hjelper mot noe annet enn å sparke av seg dyna. Kommer seg hit og dit og rundt omkring. Jeg har bare positivt å si om posene...Kjøpte en slik Grobag, og den er super!
Molait Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 http://traaden.piczo.com/?preview=y&g=31760412&cr=6&rfm=y (siste bildet) Jepp. Men han sover stort sett lell han da. Alltid sovet veldig rolig. Våknet i samme stilling som han sovnet i flere timer senere. Er mest når han skal sovne han havner rundtomkring, og rett før han våkner. Tror kanskje han våkner før nettopp pga. av det. Har sånn pose, men ikke brukt den enda. Brukte masse på storebroren. Han storkosa seg i posen sin han. spes. ok om sommeren for da trenger man ikke mer enn den. Og når de marker seg synes jeg det virker tryggere jeg. Den og evt. et teppe over. funnet poden min langt godt under dyna. Du kan jo prøve? Sikkert mer behagelig enn for lite søvn (avbrutt søvn) mange synes det er helt fint med pose. Er jo ganske romslig oppi der da. Om ikke så får du kanskje dytte masse puter rundt da? Nei jeg vet ikke jeg. Om ungen flytter seg og du ikke vil bruke noe som holder henne på plass så er jeg litt tom for ideer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå