Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Har vært samboere i 2 år, kjent i snart 3.....min kjære synes ikke det er så veldig viktig å bli skilt...ha n flytta fra eksen når vi traff hverandre, eller dvs en stund etterpå. De vet jeg har kun bror-søster forhold(barn sammen) og jeg er ikke direkte sjalu på henne,MEN: det gnager meg veldig at han ikke får rota seg til skilsmisse!!! De er nok sep, men kjære vene det kan vel ikke være så vanskelig....han er ikke så kjapp til å "ordne" ting, jeg fikser alle sånne papirting men jeg skulle vel ikke behøve å ordne DET også, vel????Kommer opp hver gang vi krangler(Sjelden)men irriterer meg mer enn han aner. Hva syns dere da,jenter? Anonym nå siden jeg har et kjent nick her inne....
LisaColli Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 jeg hadde tuppa han i ræva hele veien til der han tar ut skilsmisse! jeg og sambo har vært sammen og samboere i 2 år, og han har enda ikke kvitta seg med forlovelsesringen til eksdama..grrr.. irriterer meg masse, men han sier at han skal gjøre det.. mannfolk! "tar det i morgen"......
LisaColli Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 bare hyggelig;) en ting er å ha en ring liggende, men å fortsatt være gift på papiret....det hadde ikke jeg godtatt!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ja nettopp, har selv vært gift og fått samboer, selvfølgelig sørga jeg for å bli skil fort av respekt for han. Dette er min tredje mann(uff dette høres ikke bra ut men jeg er nok over gj.snitt her inne i alder....)og forhåpentlig min siste, mine andre barn har jeg med min første..hehe om du skjønner...uansett: jeg blir såååå forbanna, nå sitter vi og er dritsure på hverandre, tenk om de kunne ha en kvinnes følelser noen ganger................................vi har et barn sammen,da...
LisaColli Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 ja disse mannfolka skjønner ikke at slike ting sårer oss og irriterer oss. for de bryr jo seg ikke om det selv, og da tror de at vi heller ikke bryr oss.. prøv å snu på flisa da? han kan jo ikke være gift med henne for alltid og være sammen med deg heller da. skjønner deg godt jeg! og siden han har barn med henne, omgåes de vel litt også? enda større grunn til å bli ferdig med saken. jeg hadde blitt så sjalu og sint at jeg ikke hadde gitt han sex før han sender inn de papirene! kanskje du skal nekte han sex? og så sier du at når han gjør det, skal han få en "drømmekveld"..hehe;) her i gården funker alltid sexkortet:P hoho
LisaColli Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 hehe, spurte sambo om dette temaet nå. han sa at det er rett og slett fordi han ikke gidder. det betyr igenting for han så hvorfor skal det bety noe for meg? da er det jeg som har et problem. jeg sa, hvis det ikke betyr noe for deg, hvorfor kvitter du deg ikke med den da? nei, han gidda ikke. og så spurte jeg om din situasjon, hvis det hadde vært oss. han sa at han hadde nok også vært litt treig osv, men hvis jeg hadde spurt han om å ta ut skilsmisse,hadde han gjort det tvert. ble litt rotete dette, men håper det hjalp litt da! mannfolka mener ikke noe vondt med det, de er bare sånn.. hvor mange ganger hører vi ikke "ja, jeg skal ta det senere!" ?? men jeg synes samboern din skal gjøre dette nå, for din skyld.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Haha nå lo jeg godt!!!! De har ikke så mye omgang, nei for"barnet" er snart 17 år. Men det med å nekte sex er jeg for,altså...har faktisk prøvd det i noen dager nå men bør kanskje si grunnen også,ops det har jeg ikke gjort..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 OPPS lo ikke av deg og din sambo,altså. Leste ikke innlegget før jeg hadde skrevet....Nei kan vi noen gang forstå oss på disse "mannebeina"..?
LisaColli Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 ja du må nok si grunnen, det må staves også hihi.. jeg bruker å si "hvis du rydder av bordet, skal du få deg ikveld" og da skal du tro det er en som får fart på seg;)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Unskyld meg men jeg hadde forlangt at han fikk ordnet opp i dette snarest. Han er sammen med deg nå og det handler om respekt enkelt og greit!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Tupp han hard hardt hardt i r*** og få han til å skrive under de papirene med èn gang... Hva om noe skulle skje med han? Hun vil jo faktisk kunne arve han og sånne ting? Og hva om dere vil gifte dere en gang og? Blir ikke det litt tacky for han å skrive under skillsmissepapirene for så å skrive under erklæring om ekteskap?? Lykke til :-D Klem
Vildur Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Jeg hadde krevd at han skulle ta ut skilsmisse!
fiona71*2pp Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 Det e da vel bare snakk om ett papir, som kommer i posten, og ei underskrift. E skilt sjøl, og det va da alldeles ikke nåkka arbeid. Vi fikk alt i posten, skreiv under,sendte inn igjen, og fikk tilbake at vi va herved skilt. Kan ikke se problemet. Trur ikke æ hadde orka å bo lamme min samboer hvis han ikke hadde "orka" å ta ut skilsmisse fra sin eks... Syns det høres helt teit ut.. Respektløst...nei vettu va... Dunk litt vett i panna på han..
Mammaja 120107 Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 Han burde absolutt fått skilt seg og han burde skjønne at det er viktig for deg. Siden du ordner alle andre papirer og det er du som vil dette, hvorfor ordner du ikke papirene på skilsmissen også så får du det iallefall ut av verden. Alternativ kan du sette eksen hans opp med en knakende kjekk fyr og håpe hun også begynner å mase om skilsmisse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå