Gå til innhold

Synes at besteforeldrene bryr seg litt lite jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en gutt den 3.mars.. 7 uker siden! Besteforeldrene bor 1 og 2 mil unna.De har vært på besøk tilsammen 4 ganger siden han kom til...

Det er mine foreldres 1.barnebarn.. Sambo`s 2.

Jeg hadde satt sånn pris på å få mer besøk av de! De bor trossalt 10 og 20 min kjøring unna... Er det meningen jeg skal komme til de hver gang? De jobber jo alle sammen.. Men har jo som regel fri på ettermiddagene og i helgene.. Kjenner ikke så mange her vi bor heller, så er ikke akkurat nedrent av besøk!

Kanskje feil av meg å si at de ikke bryr seg, for det gjør de jo.

Vil liksom ikke mase på de om å komme på besøk heller.. Det må de jo velge selv... Er jo trossalt barnebarnet deres...Jeg er 1.gangsmor og ikke all verdens erfaring når det gjelder babyer heller.. Hadde vært så fint med ett besøk en gang i blandt.. Er jeg urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida.. du er ikke den eneste som føler at de bryr seg lite! victorias farfar ringte den dagen hun ble født,men siden har vi ikke hørt et kvekk fra han!! jeg har sendt bilder av henne 2 ganger, og enda ikke en telefon engang.. han har aldri sett henne heller. tar ikke initiativ. sønnen hans har jo blitt pappa for første gang jo..han bor riktignok et stykke unna, men hun er 3,5 mnd nå..! og mobilen har han i lomma, så det er jo ingen unnskyldning.. synes ikke du er urimelig jeg! skjønner hva du mener..

Skrevet

Jeg synes ikke du er urimelig. Jeg skulle ønske vi fikk mer besøk selv.. Det hender de stikker innom en tur for å dikke dikke litt - også stikker de etter 30 min ca. Hadde synes det var fint om de ville trille en tur eller to - men det virker ikke som om det kommer til å skje.....

Skrevet

nei du er ikke urimelig. Jeg har besteforeldre som bryr seg alt for mye jeg =P ringer snuppa på 2 år HVER dag for å prate med henne, kommer på besøk og maser om overnattingsbesøk av henne. Blir sliten av de til tider..hehe

Skrevet

Husk at vi lever i en travel hverdag og visst de jobber i tilegg så skjønner jeg ikke problemmet ditt?!

Skrevet

Og hadde de kommet hver kveld ville du klaga på at de kom på besøk for ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...