Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg angret så veldig på valget av permisjonstiden,må egentlig begynne å jobbe nå i mai og gullet er bare 8 mnd da. Fått ferien fra i fjor, da.5 uker, og prøver å få til årets ferie også, da hjelper det litt, men dog.... hadde fint klart oss uten de 20% som jeg har fått ekstra....offf..lille jenta mi...hadde vært så lenge sykemeldt da jeg skulle bestemme dette at jeg tenkte det var nok,jeg. Flere som angrer,eller? Snuppa er riktignok en attpåklatt, men tenk om dette er siste gangen, da....bare noen tanker i natten....
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Med småen hadde jeg 100%,og angret veldig for jeg syns han var så liten da jeg gikk tilbake på jobb.Så derfor valgte jeg 80 % med vesla,ikke angret et sekund på det.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Off jeg skrev jo helt feil, mente seff 100% og angrer....har to fra før, men de er store...blir ikke i tvil om neste mann!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ingen som kan angre på å være mer sammen med ungen sin !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå