-83. oktob.baby Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde lånt brio kombivogn til mitt første barn, men denne gangen må jeg anskaffe ny vogn. Har tenkt en del på å kjøpe basson duo eller emaljunga duo pga den store plassen i bagdelen. Men er det ikke veldi tungvint med duovogn m.t.p hvis en må ha bagen inn og ut av vogna? (tenker på hvis babyen ligger oppi og jeg må ta bagdelen ut av vogna). Med kombivogn var det så lettvint, da var det bare å løfte bagen rett ut, ingen pjesk med hakk og diverse.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vi har Emmaljunga duo edge og er kjempefornøyd. Det er ikke noe problem å ta bagen av understellet, kjempelett faktisk. Vi gjorde det hver gang vi skulle ut eller inn hjemme, bodde i blokk og bar bagen opp og ned. I tillegg brukte vi sikkerhetsnett i bilen på den tiden (det var jo tryggest da )
prøvekluten+3små Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 vi har og duo edge,og det har aldri vært noe problem med å ta bagen av nei..faktisk syns jeg dette var lettere enn på kombivogna..der må en jo ofte lirke bagen litt ut,og da våkna min hvertfall..ikke er bagen såå mye tyngre heller og det er gode bærereimer på sidene
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 vi har kjøpt basson duo vogn nå.. gleder meg til å begynne å bruke den. fordelen med den er at det er regulerbar rygg i bag delen.. det er kanskje litt tungvint å drive med disse hakkene og sånn for å få ut bagen men det er en skikkelig solid og god vogn. har trilla den en god del med en baby oppi og den er stødig og god og manøvrere. vi blir nok veldig fornøyd med den...
prøvekluten+3små Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 ...er regulerbar rygg i bagen på edge og
-83. oktob.baby Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar. Flott at det kan brukes sikkerhetsnett på bag i bil, trodde kanskje bagen var for stor til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå