Gå til innhold

Dulcolax setter det igang fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at det virker med dulcolax stikkpiller.Dere som skulle prøve funket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det. Men man skal jo ikke tukle for mye med det der, vet du! Det aller aller beste på slutten er jo å finne på noe som får tankene over på noe anna! La meg foreslå: Kino, besøk av gamle venner, kafe, ut å spise, bake ei ny kake, plante et tre osv osv.

Skrevet

Hehehe ... vil tro dulcolax setter igang helt andre ting ....

Har i hverfall aldri hørt om noen som har brukt det med hell!

(Generelt skal man være forsiktig med avføringsmidler, for det kan forstyrre hele systemet i tarmen ved for hyppig/mye bruk)

Skrevet

alle slike avføringsmiddel kan være med på å irritere livmora slik at man kan få kynnere, rier osv..

var til jordmor i dagtidlig jeg og spurte om dette, hun ble nesten litt sint... hun sa det var meget farlig for babyen. dette fordi det ofte setter igang en styrtfødsel eller at riene ikke får pause, dette gjør at babyen ikke får nok surstoff fordi livmora aldri får slappet av! og hun fortalte at når man fikk inn kvinner som var i denne tilstanden så prøvde de å stoppe fødselen!

så jeg skal ikke prøve det!!

Skrevet

har hært med lege og jordmor. abselutt ikke anbefalt. du kan få skikkelige herje rier.

Skrevet

jeg var innom føden i går med uregelmessige rier som ikke funka helt .. og fikk tilbud om klyks for å få fart på riene.. dette var på ABC på ullevåll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...