Gå til innhold

oooooooooh tvangstanker anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sterkt behov for å smøre alt helt ut til skorpa på brødskivene mine.. Ikke en tørr flekk.. det gjelder også ost - ikke i like stor grad kanskje men osten dekker (i ett lag skiva) uten å stikke for mye utenfor

itillegg så må jeg ha litt av alt på tallerkenen når jeg spiser..

flere med rare tvangstanker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må alltid tisse etter tannpussen på kvelden, selv om det bare er 2 min siden jeg tissa sist.

Skrevet

Må alltid ha med meg et vannglass ved senga når jeg legger meg. Drikker omtrent aldri av det, for da må jeg selvfølgelig tisse:) Men om jeg en kveld glemmer å ta med vannglasset, DAA blir jeg supertørst! Rene Sahara i halsen:) Ironisk?

Skrevet

*hehe - må bare sjekke en siste gang på bim om noe har "skjedd" før jeg legger meg* - natta

Skrevet

Må løfte dyna mi før jeg legger meg, må sjekke at det ikke ligger noen små kryp der:) Noe det aldri gjør, men er helt nødt til å se etter:)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme med brødskivene, og jenta vår tar etter meg der. Hun vil ikke ha tørre flekker på skiva si hun heller:)

Skrevet

Trur det er litt arvelig ja - for jeg mener bestemt at min mor gjør det samme..og dattra tar litt etter - men jeg prøver å være litt mer casual med hennes skiver da :)

Hadde en kollega som mente at hun ikke _måtte_ dele skivene sine i to men at det så mer delikat ut når de var delt - hadde så neimen ingen tvangstanker den jenta nei... hehe - en dag da hun glemte å ta med kniv bort til plassen vi åt så rev hun skivene i to.. hehe delikat du liksom.. hun inrømte tvangstanken pronto

Skrevet

jeg må ha bein kant over isen når jeg tar av den.. ka ikke ta mest på ene siden.. må være helt falt .. he he.. i tillegg er d viktig at feks kjøttdeigen på steikepannen ligger samlet når vi har forsynt oss.. he he.. det er liksom bare best når d ligger slik.. huff..

Skrevet

Flere.. litt artig å høre hva folk "må" gjøre :)

Skrevet

Jeg er nødt til å gå i takt med folk. Og så må alt være symmetrisk. hvis jg tråkker utenfor fortauet med ene forten, må jeg gjøre det med andre foten også, og så i baklengs rekkefølge. Hvis jeg klær meg med høyre hånd må jeg så klø meg med venstre, klø meg med venstre en gang til og så klø meg med høyre...

Skrevet

Må alltid titte under senga før jeg legger meg (har sett for mange skrekkfilmer). Går jeg på do og tisser på natta, må jeg skru på lyset og sjekke en gang til når jeg kommer tilbake. Slitsomt nå i disse dager, hvor jeg må opp og tisse heeele tiden.

I tillegg har jeg en rar greie med øreproppene mine. Hvis jeg ikke har to med like farge, men en rød og en grønn, MÅ jeg ha den grønne i det venstre øret.

Kjæresten min er verst, han må kaste søppla riktig vei i søppelkassen, så søppla ligger med "hodet" opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...