Gjest Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Fått tak i en sånn babybjørn bæresæle.. Sånn for å ha på magen. Noen som har erfaringer med det? Kan babyene bli "avhengi" av det? Slik at de aldri vil ligge alene mer.. Kun ligge på magen din.. Er litt redd for det jeg! Hvor lenge kan de sitte der om gangen? Hadde vært så greit å latt han sitte der når han er våken og selskapssyk, og jeg må gjøre husarbeid=)
så var vi 4 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Har en sånn, men synes ikke den er noe bra. Martin har aldri blitt avhengig av den. Fikk veldig vondt i ryggen og skuldrene av baby bjørn'en.
currrly Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Vi har en sånn og er kjempe fornøyd, mest pappan som har brukt den da.. Greit hvis man skal en liten tur på senteret f.eks!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 jeg hadde en slik med førstemann og hatet den!!!! Nå har jeg kjøpt inn elastisk sjal, mai tei, vevs sjal og ringslynge..hehe Har blitt litt avhengig... =) Han er ikke noe avhengig av de, vil ligge alene. Bruker de mest når jeg skal gjøre husarbeid, når han har vondt i magen, når vi skal ut å gå tur eller en tur til butikken, Gidder ikke drasse med meg vogna hver gang vi skal ut. De er kjempe gode å bære i, og lette å knytte. Anbefaller elsastisk sjal Moby D fra Lotusbarn på det sterkeste =)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 vi har en slik og er kjempefornøyd med den.. lillemann storkoser seg i den.. bruker den mest når vi er på kjøpesenter o.l.. kjøpte også et sånn posetrekk for å tre over han.. slipper å få trekk o.l på seg når vi er ute..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjøpte en for samme formål som deg, og den har blitt fint lite brukt. Hun bare griner og liker den ikke :-/ HS sier at de max bør sitte i 15 minutter av gangen de første månedene.
Lonely Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Maya Wrap ringslynge har jeg og anbefaler den
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Kjøpte Baby Bjørn før Berge ble født. Har aldri fått brukt den fordi han liger i pute pga HD. Fysioterapauten anbefalte ikke denne selen i det hele tatt.Det blir for stor belastning på hoferne til babyen. Jeg har brukt moby wrap bæesjal og mei tai.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Har god erfaring med bæresele.Kan brukes når du skal gjøre ting, gå med søpla , gå på butikker og rydde litt uten å ha dårlig samvittighet for at baby er aleine.De storkoser seg når de blir bært.Tror ikke de blir bortskjemt av det bare glad og lykkelig!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Kjøpte en babybjørn bæresele da lillegutt var 2-3 mnd. Har nesten aldri brukt den... De bør ikke sitte der for lenge om gangen pga belastningen på ryggen (til barnet)
LisaColli Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 jeg bruker den av og til, men får ikke gjort noe husarbeid med den, for da er hun jo i veien:P hun likte den ikke når hun satt vendt mot meg, men nå har jeg begynnt å ha henne andre veien og da stortrives hun:) bruker den når hun ikke vil ligge alene, og når vi skal en liten tur på butikken. skal også ha den med til syden, for vi må jo sjekke inn vogna.
mammaentiltrulte Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 fikk prøve mt på babytreff i går og den var himmelsk!!!! i forhold til den bb jeg er vant til å bruke litt. tulla satt kjempe fint i den og ikke ble det tungt for meg heller. lett var den å knyte på også.
Lille L Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 Jeg hadde babybjørn og fikk kjempe vondt i ryggen av den, men nå har jeg kjøpt mayawrap(slynge) og jeg elsker den og det gjør snuppa også.. Så den annbefaler jeg da..
Gjest Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 Vi har sånn babybjørn.. sånn vanlig en. helt suveren!! =) Både mathias og jeg liker den kjempe godt =)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #16 Skrevet 25. april 2007 Jeg har en slynge jeg bærer knøttet i når han er i kosemodus og jeg må få gjort litt i huset. Har ikke merket noen avhengighet enda Har brukt den siden han var ca 4 uker. En halvtime eller så lenge han er fornøyd og ikke synker sammen skal være ok i følge en fysioter. jeg snakket med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå