Gå til innhold

Spiste nettopp en spiseskje kanel - fyttikatta!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at kanel er et kjærringråd?? Så tenkte å prøve dette her. Det var jo helt grusomt!!!! Tror nok ikke det funker heller.....? Eller.....? He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe æsj, jeg har akuart vært ute og gått en halvtimes tur med vondt bekken i håp om at det skulle skje noe, så vi får legge oss snart og krysse fingra for at det skjer noe snart :P

Skrevet

såpass ja...må jo drikke en del etter og ha spist kanel da..kanskje jeg også skal prøve det.Og gå turer har ikke hjelpet her i gården nei,kun fått innmarig vondt i skrittet etter på.

Skrevet

hehe ja, spørs om vi ikke må finne på noe annet lurt, prøvd og vaske og styre og ordne men fører bare til sterke bekken smerter og sofa. hehe..så vi må nok smøre oss med tålmodighet. det er jo store sjanser for å gå over også::P

Skrevet

Det beste kjerringrådet som finnes og som funker (i følge min JM) er sex. Sæden til mannen inneholder prostaglandiner som er det samme hormonet de putter oppi skjeden når du blir satt i gang. Jeg har tenkt å prøve i kveld... he he.

Skrevet

Lykke til! Det har faktisk jeg også....Kan umulig være værre enn kanel!!! he he :) Litt spent, for vi har ikke akkurat praktisert dette så mye gjennom svangerskapet, og samboer er svært skeptisk! Men vi får kjøre på! Verdt å prøve i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...