Gå til innhold

Vi er begynt på jobb i gjen!!


brumlemor

Anbefalte innlegg

Det vil sei at eg er begynt i jobb igjen. No er det pappen sin tur til å vera heime ein måned. Har vore på jobb to dager no, og må sei at det er deilig å kunne gå ut døra om morgonen, men jammen er det kjekt å komme heim igjen og! Brumlen er kjempe glad for å se meg igjen, og det trur eg jammen pappen er og. Sjølv om dei har det kjekt i lag og. Glad for at eg kun skal jobbe ein måned og så få heile sommeren heime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt dere får sommeren sammen.. Det gjør nok vi her i huset også.. Eg må søke meg jobb eg og har ikkje kommet heilt i gang med det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet et par uker nå, det beste er å komme hjem igjen til et strålende smil fra øre til øre fra minsten! Har igjen å jobbe noen uker til, før jeg skal være hjemme i permisjon igjen. Glad jeg skal ha hele sommeren hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe igjen 8.Mai.Skal jobbe 50% aften så jeg skal være hjemme med mine kjære små på dagtid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene lager middag og rydder hus, så her er bare velstand! I dag er de reist på hytten, jeg reiser i morgen, så det blir første natt uten småen i huset. Blir veldig rart!! Det er artig å jobbe igjen, men gleder meg og til sommeren hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre det er ok å begynne å jobbe igjen, fy og fy så fort denne permisjonstiden går! Jeg som trodde jeg skulle gå hjemme og sløve og kjede meg....... haha tydelig uviten, har kost meg hver eneste dag!

 

Jeg begynner å jobbe igjen om en mnd jeg da, og da for fullt.....

GRUER meg!!!!!!!!!

 

Hvis jeg får flere barn skal jeg iallefall være lengst mulig hjemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...