Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er lette og ikke "snublete". Husker de hadde gode, lette støvler på Mothercare, men nå finnes jo ikke den butikken lenger. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.... og du er jo i stavangerområdet er du ikke.... eller er jeg helt fjern i toppen???

for hvis du er i nærheten så har jeg forslag.

:-)

Skrevet

du vet det lille torget som er rett ved noa noa der... en av de gatene er "sko-gata". der ligger det en ecco-butikk, og de hadde veldig gode, lette og myke, men stødige sko til små føtter. med en gang dritgreibabyen kan fylle str 21 så skal hun få sko fra den butikken. også var det jo så fine farger på dem både til gutter og jenter.... fine og gode sko - for en kombinasjon!!!

:-)

Skrevet

Ja, der har jeg vært og kjøpt sko. Der har de veldig mye fine sko- Lillegutt har jo gått i 8 mnd nå og er riktig så stødig. men så er det disse regnværsdagene da og støvler er noe herk. Han snubler og faller. De blir for vide og for tunge. Hmmm. må kanskje til England for å kjøpe støvler..

Skrevet

Kanskje du finner noe på mothercare.com, jeg pleier å handle en del der...

Skrevet

Sender de til Norge da? Det hadde jo vært kanonbra!!!

Skrevet

Ja, de gjør det. Kjapt og greit, men betaler jo litt for å få det sendt da..men jeg syns de har så mye fint at det er verdt det:-)

Skrevet

Jeg smiler litt her jeg sitter i England jeg da, for selv synes jeg aldri jeg finner særlig gode sko/støvler til jentene mine i dette landet. Er ikke særlig begeistret for Clarks. Vi handler skotøy når vi er på ferietur i Norge vi. Men om det er til særlig hjelp kan jeg jo nevne at vi skal til Norge 16.mai og har sikkert plass til noen småttis støvler i kofferten. Men vi skal mere til Oslo/Østfold området vi da......

Godt skokjøp!

Klem

Skrevet

Kanskje du kan sende??? *fiske, fiske* Ser de koster 4 pund disse støvlene jeg skal ha. Kan sette inn penger på forhånd både for støvler og frakt. Blir ikke dyrt det, veier jo nesten ingenting:) God tur til Norge og gi meg tilbakemeld om du er interessert i å sende støvler:)

Skrevet

Klart jeg kan fixe det, tror jeg da. Men må ha litt mere info om hvilke støvler det er, str. og farge. Var det på Mothercare du hadde sett dem?

Jeg kan ringe og sjekke om de har dem. Ikke noe problem for meg å sende dem, enten herfra eller når jeg kommer til Norge. Porto her er MYE billigere enn i Norge.....

Da har jeg en unnskyldning til å shoppe..... hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...