Reveenka Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Sitter og ser på nrk1 - hva syns dere om serviset til Ari, jenter?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hipt, kult og trendy;-) Kan jeg si noe annet som er bysbarn av ham da?
Reveenka Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Du er jo inhabil denne saken, så klart! c",) Jeg syns navnet på serien er veldig stilig(og sikkert gjort med en god porsjon selvironi!) - men fjærene lignet sånn på øyne, synes jeg - de fulgte meg liksom med blikket.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Pass på pass på - noen ser deg;-))
♥Snulder Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hehe.... ler av dere altså... Hipt, kult og trendy med spion-øyne..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Kan ikke si noe, er inhabil. Det viser seg at jeg har giftet meg inn i en familie som er i slekt med en konge fra Sverige (år 1400 og deromkrig) Så siden jeg er kongelig, kan jeg bare si: ingen komentar......
Karomamma Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Ha ha, MSB - du er god!!! Jeg syne serviset ser for j...lig ut. Rett og slett...
hypersusmor Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Jeg synes i hvert fall at debatten var underholdene. Selv klarer jeg å styre meg både for hr. Behn og serviset hans, men det var nå faktisk ikke han som prakket det på Magnor, men de som spurte ham. Jeg lurer litt på om Märtha og Ari skal kaste ut Flora Danica-serviset sitt, hvis ikke kan jeg få det (og selge det til høystbydende og bruke pengene på reiser og smågodt).
brumlemor Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 eg er glad eg klarer meg uten både påfuglservice og Flora Danica, kjem langt med IKEA. Men smågodt og reiser er eg med på.
Blomman Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 er langt fra noen arifan jeg da, men serviset likte jeg... men har vel nok dekketøy i huset fra før så blir nok ikke noe slikt på meg nei ;-( hehe - men skulle jeg gifta meg nå hadde det stått på ønskelista (hehe kanskje vi skulle ta et nytt bryllup neste år for da har vi 10 årsbryllupsdag - fornye løftee bare får å få serviset i hus hehe )
Gjest Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Egentlig litt kult.. Men tror ikke jeg ville ha kjøpt noe lignede selv..
Urtete Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Hehehehe jeg synes serviset er stygt, jeg. Smaken er som baken! Og herr Behn tror jeg ikke jeg skal uttale meg om. Kan definitivt styre meg for hele greia.... Sier som Karomamma over her: Det ser for j¤#li ut... Hvis jeg får det i gave, kommer jeg definitivt til å bytte det! :-))
Trollmora Skrevet 27. april 2007 #14 Skrevet 27. april 2007 Enig Urtings ) Har skapet fullt av ræl, så med ett sånt service i tillegg så kunne jeg startet eget loppemarked!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå