Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Baby spiser bare havre grøt med banan og aprikos. Er det ikke sånn at de bør få litt andre typer korn også, eller er det bare å vente med det? Når de ikke vil så er det ikke så lett da..
Molait Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Min spiste kun risgrøt leeenge. Til han var godt over 6 mnd. Nå spiser han en del andre men ikke alle. Og kun grøt! Gammel er din da? Sa på hs at ikke så farlig. (jeg ammer og da) Så lenge de er førnøyd og legger på seg er det ikke noe stress:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Litt over 7 mnd. og jeg ammer også ennå. Får vel være litt tålmodig da..
St.Sunniva Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Du kan jo evt prøve å blande fruktmos i grøten babyen ikke vil ha, og se om det hjelper. Selv vil jeg ikke prøve det for ofte, da jeg ikke vil at hun skal være avhengig av at den alltid smaker frukt. Men hun spiser som regel en god del, men da det nærmer seg bunnen i grøtbollen virker hun lei, og da blander jeg litt i det som er igjen, og da går også det ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå