Gå til innhold

Nettbutikker som selger flasker (dr.brown, chicco, nuk, tomme tipee)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Jeg bor langt unna barneutstyrsbutikker og storsentre, her kan jeg velge mellom rimi og mega og tro meg: ikke verdens største utvalg i slikt! Internett derimot, DET har vi her :D

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet et par sider. Men er jo ikke lov og reklamere her inne. Så jeg kan sende deg en PM.

=)

Skrevet

Er lov å tipse om nettsider så lenge en ikke har noe å tjene på det selv så vidt jeg vet... men jeg har lest pm, man tackar så mycket :D

Skrevet

Det trodde jeg også at det var. Men ut etter tråden på ris og ros så er det ikke lov. Ja ja. Du fikk hvertfall linkene. Skulle jeg finne flere si sier jeg ifra.

=)

Skrevet

Jeg lurer på om det er en nettbutikk som selger tommee tippee flasker.

Skrevet

Tror nesten ikke det er det. For jeg satt ganske lenge og letet tidligere ikveld men fant ikke noen. =/

Men finner jeg noen så sier jeg ifra.

=)

Skrevet

Har allerede sjekket der jeg. Dem sender bare til UK.

=)

Skrevet

Okei. Men er flere sider der da, noen av de må jo sende til norge. Kan faktisk være at de i australia sender både billigere og enklere enn fra uk. Har erfart at det kan være dyrere fra uk enn fra amerika for eksempel:)

Men Ka-ping, søte du! Bare si hva du trenger så shopper jeg for deg jeg vet du:) hihi *klem*

Skrevet

1D: Du er nå en engel og du da :) hehe... skal sjekke om de har nuk-flasker på butikken her, hvis ikke så er det ikke umulig at jeg sender deg en tur på shopping gitt... siden du tilbyr deg :)

ps: skulle du være med på husmorferietur eller må jeg satse på en annen måte å treffe deg på?

Skrevet

Husmorferie?

Jeg har særriøst gått glipp av den greia!

Hvem, hva hvor osv?

*løperutogsjekkertreffsidene* (etterpå)

Skal prøve sende deg melding når jeg er ferdig med å pakke til babysvømminga. T sover og jeg har mye jeg skulle gjort:) Klem

Skrevet

www.alexi.no

de har utrolig mye bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...