Gå til innhold

Verdens dårligste mamma er meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg virkelig lagt inn aksjer for å kuppe tittelen som verdens dårligste mamma!

1. Linea har vært grinete i dag, og jeg veldig trøtt, så jeg har stort sett vært krass i stemmen i hele dag. Kjip mamma!

2. Endelig sluttet hun og sutre. Da satt hun og dro alt skittentøyet utover gulvet... kanskje ikke så hyggelig å leke med våre skitne klær, men hun var i hvertfall tyst!!

3. Jeg satte henne i bilstolen i gangen slik jeg pleier når vi skal ut og løp ned i kjelleren for å sette på en vask... har alldri vært noe problem å gjøre dette, men nå hadde jeg glemt at det sto en plante i gangen som vanligvis står et annet sted, og den tok Linea seg en jafs av. Stakk fingeren i halsen hennes så hun fikk opp den biten hun hadde spist. Ringte giftinformasjonen og fikk bekreftet at planten ikke var farlig for henne og hun var blid og fornøyd etterpå.

4. Skulle sette henne i vognen og ta på selen og klarte da og rispe henne med neglen i øyebrynet så hun begynte å blø. Hun begynte å hyle, men det gikk over fort, da.

Så til alle dere som føler dere som dårlige mødre, ta det med ro. Jeg jobber på spreng for å lette deres samvittighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe......... Syns du høres helt topp ut jeg : ))

Skrevet

ehhehe må flire litt av den siste setninga di ;)

Jeg har skada Martins tær i dag jeg da. Først i sokken, så i strømpebukse og så klarte jeg jaggu å 'sparke' borti den når jeg skulle forbi han inne på badet. I tillegg klemte jeg fingern hans i mellom bilstolen og bilen. Så jeg regner med vi har dekket det meste i dag da :D

Skrevet

fyff...

Hun skjønner da vel ikke hvorfor du er krass i stemmen eller hva hun har gjort galt!!

Ekkelt!! Underhold henne i stedenfor da vel og drit i pctid. (vet du satt ved pc da det skjedde)

Hallo??!! På tide å barnesikre litt kanskje? Og gå fra? Bær med stolen ned!

Og er allmenn viten, man har IKKE lange negler når man har små. Om du ikke stresser så fælt og roer ned litt så unngår du slikt.

Og nei jeg har ingen dårlig samvittighet. Den kan du sitte med selv! Passer på ungen min jeg...

Skrevet

hahahaha neida du er ikke noe dårlig mor. Sånne dager har jeg stadig vekk med min trassige 2 åring og ber til gud at de skal være over snart... haha

Skrevet

Signerer denne jeg og! Vær sine dager vil jeg tro;-) he,he.. men godt å høre at man ikke er alene om det...

Skrevet

Var dette innlegget til Molait ment ironisk eller....???

Ble litt usikker....

Skrevet

Glemte du anonymknappen eller molait?

Til HI, uff da, sånne dager er kjedelige, men heldigvis så glemmer de små det ganske fort. Tror at det er mye verre for oss enn for dem!

Skrevet

Håper det for hennes skyld, ellers er hu er rimelig kjip kjerring.. ;o)

Skrevet

Nå vet vi i hvertfall om en som er kjip anonym da!

Skrevet

Er du den kjipe anonyme,Molait-fyttirakkern-det visste jeg ikke;)

Skrevet

haha nei jeg signerer ALDRI anonym! Faktisk. Har jeg noe kjipt å si så sier jeg det, men stort sett holder jeg kjeft. (gidder ikke blande meg inn i teite diskusjoner, men det hender jo jeg blir revet med) Tenke seg til å anklage meg for å glemme anonymknappen-haha ;)

Hvorfor bryr andre enn HI seg a? Er skrervet til hu. Kjenner a, og vil tro hun ser ironien ja. Kjenner jeg HI rett så flirer a når a leser. Og var da ikke ment til noen andre enn hu!!!

Og ja ama klart det er meg;)

Nå avslører jeg meg jo som useriøs her sessa (HI), men ellers tar det vel helt av i natt. Trodde du kom til å lese det ganske kjapt jeg, men borte ble du:) Eller, hadde vært litt gøy å se om det tok av helt og da..hoho. (de gale har det godt)

Ellers er det vel ikke dette som gjør deg til mest DM, er vel mer at du ikke mater ungen;)

Skrevet

Vi har vel alle slike dager........... Blir glad for å lese slikt jeg da, for da vet jeg at "alle andre" ikke er perfekte............

Håper forresten også at det var ironi i innlegget over her......hmmmmmm

Skrevet

"Nå vet vi i hvertfall om en som er kjip anonym da!" Signert med anonym.

haha

Ikke ment som stygg haha bare så litt dumt ut:)

Skrevet

Beskyldte jeg deg eller stilte jeg deg et spørsmål?

Og andre bryr seg av den enkle grunn at hvis det var seriøst så var det kjipt sagt... Det er vel bra det da?

Skrevet

aaahhhh du stilte meg et spørsmål. La du ikke merke til ;) bak da? jaja, samma.

Altså jeg ser meg som venn med HI, gjør sans. værre ting selv, hun er god mor og alt er vel. Ingen beskylder noen og alle er glade.

:D

Skrevet

sukk-og noen anonyme lurer på hvorfor i all verden det er så mange "trådgjenger" på småtroll..... blir jo bare rot når vi prøver å tusle ut av vårt lune rede....

If you´re happy and you know it clap your hands!!

(og da er det meiningen at vi skal klappe;))

Skrevet

My lord!! Her var det mange gretne damer som burde få seg et nummer!!

*klapp-klapp*

Skrevet

Molait: Jeg har sittet og grått siden i går, jeg. Tenk at du kan si noe sånt. Her har jeg sittet med den svarteste samvittighet og så kommer du og valser over meg og bekrefter nettopp det faktum at jeg er en dårlig mor. Du er så kjip, as!!!

Hehe... lo meg skakk av svaret ditt, men måtte avvente og se om noen ikke tok ironien din. Jommen var det ikke det! Men jeg mater ikke ungen min, da... det er jo sant. Prøvde jo med den planten i går, men det falt tydeligvis ikke i smak!

*klapp, klapp*

...og dessuten var det absolutt fredagsstemning her hjemme i går! hirrhirr!

Skrevet

jo du har rett i det, du prøver jo..men en plante da. Jaja, man tar hva man har;)

Fredda på en tirsdag?? Halloooo. Men er nå ikke fredag 3 ganger i uka (haha)

Hu som lo mest fikk nr. i går cat, så der var du kanskje inne på noe? hoho (neeeei daaa til alle sammen)

Her er det tr for full rulle så avventer freddan litt.

Men altså svarer virkelig folksliik jeg gjodre til deg i fullt alvor altså? Ble overasket over at folk faktisk tvilte jeg... Hvem hadde sagt noe slikt a? Og ment det? jaja....

(synes jeg var morsom jeg da, og vet om iaf 3 som lo så da er det greit;) )

Skrevet

4 lo høyt i hvert fall... fikk mld fra en på barsel gruppa som hadde lest dette også. (hei, ak!!)

Det verste er jo at folk faktisk svarer sånn av og til. Kanskje ikke på en tråd som tydelig har en humoristisk undertone. Men dersom de gjør det er det anonymt. Så da vet du det til neste gang! ;)

Skrevet

hahaha, fikk du melding om det??? Jaja:) Jo hi var jo og med en morsom undertone. Jeg tror nå vaffal ikke på deg. Jo tror det skjedde alt sammen men tror du driter passe bra i det:)

Skrevet

Jeg tror at jeg slår deg i dag!!

1.Da han tok første luren i dag, sovna vi i dobbeltsenga. Jeg sto opp igjen, men flyttet han ikke. Resultat; han deisa i golvet når han våkna (selv om han lå midt i....) Resultat; kul i hodet....

2.Mens jeg var uoppmerksom, krøp han bort til støvsugeren og hånda sugde seg fast i støvsugerslangen (hadde tatt av golvbiten). Gjett om han grein!!

3.Skjønte ikke at han var sulten, trodde han var grinete. Så han hylte lenge før mammaen kom til å tenke på: kanskje han skal få litt mat?

Ingen god dag for mamma eller pode :((

Skrevet

Vil anbefale klut istedenfor støvsugern, men man tager hva man haver.Sorry assa, men lo da jeg leste nr. 2. ser det for meg. Huff stakkars liten. Glemt å mate har jeg og. "hvorfor sutrer han så ille??"*flaut*

I morgen er en ny dag. Full av muligheter ti lå gjøre nye og andre "blemmerter" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...