Bolla&mikrogutten:) Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 I disse eksamenstider bor jeg så og si på skolen, med andre ord sitter jeg på en stol hele dagen på lesesalen! Den siste uka har jeg fått vondt i korsryggen og ned mot halebenet etter jeg har sittet lenge.. Kan dette være tegn på bekkenløsning? Jeg har iallefall ikke vært overstadig aktiv i det siste:) Noen råd om hva jeg kan gjøre for å evt forhindre dette??
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 24. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg er forresten i uke 16, om det kan hjelpe:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hvis det skulle være bl er det beste å gå Gå,gå, gå (";) Men, det er jo ikke akkurat enkelt å lese mens en går. For meg hjalp det godt å legge meg på gulvet!! På magen. Bruker enten et reinsdyrskinn eller putene til hagemøblene. Legger meg på magen, men vipper ene siden litt opp når det blir ubehagelig.
Kufiolilla Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har merket helt siden uke 13-14 ca at jeg har fått vondt i halebenet og deromkring dersom jeg har sittet litt lenge på noe hardt. Slik har jeg ikke vært før, så det må være noe svangerskapsrelatert i hvert fall. Er 19 uker i dag, og har ikke hatt problemer med det siste to ukene da jeg har passet på hvor og hvordan jeg sitter.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 ja jeg får utrolig fort vondt i halebeinet... AU AU... Må opp å gå etter en liten stund fordi det blir så vondt. Har ikke hatt dette før, så er nok svangerskapsrelatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå