Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Min datter er 16 måneder. Oh gjett hva vi fikk i denne månedens bok-pakke..... To tøy-bøker..........en med barn/en med dyr.............. Halllooooooooooo, hun er 16 måneder og ikke 12... og betale 188 kr for dette synes jeg er ille. Min datter kastet ett blikk på tøy-bøkene og siden har hun ikke brydd seg. Noen som har en bedre bokklybb å annbefale?? Føler Goboken er super første året, men etter det er det skyffelse etter skuffelse.............
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Helt enig..Kjempe misfornøyd. Når jeg skulle melde meg ut var det også vanskelig, de fortsatte å sende pakke etter pakke, men på 3. forsøk klarte jeg å melde meg ut. Anbefaler ikke den klubben til noen. Nå er vi medlem i bokklubbens barn og er kjempefornøyd!!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Men de blir litt bedre når du får enda litt eldre barn. Selv er jenta mi med i Go bokens førskole hvor de lærer om alfabetet. Den er bra. Har også meldt henne inn i barnas egen bokverden. Men jeg har hørt at førskolelærere kan se stor forskjell på barn som har vært medlem i go boken og de som ikke har det. De som hadde vært medlem kunne flere begreper, som opp -ned, inn - ut, høyt - lavr osv. Men det er jo bare å avbestille bøker du ikke ønsker og da......
pumpelogpilt Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 helt enig... har akkurat meldt ut vesla jeg... og ikke syntes hun bøkene var så mye stas heller så da kjøper jeg heller en og en bok gjennom bokhandelen istedenfor.. men kjipt dersom det stemmer at fortsetter å sende pakker da... hmm... får vente og se da...
Beama Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Go boken var grei når hun var under 12 måneder.. men nå syntes jeg att det er mye det samme.. også blir det veldig babyaktig... og det bryr hun seg spøtt om... hun skal ha skikkelige bøker hun nå... så skal melde ut henne nå ja. Er også medlem av bokklubbens barn og barnas egen bokverden. Og er fornøyd med begge.. men kanskje mest fornøyd med barnas egen bokverden. Føler bøkene er bedre alderstilpasset enn bokklubbens barn. Der har hun fått fine bøker med lyd, bok om å slutte med bleie, tassen bøker også fine puslespill og andre leker. Kan anbefales. Også sparer man opp bonuspoeng som man kan bruke til å velge seg ut gaver. Kan verve hvis noen vil;)
camilla^ Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Barnas egen bokverden synes jeg og ungene er veldig ok. Fått kjempe mange koselige bøker.
Ruske-Sara Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Når man tenker på hva man kan få for kr 188 i bokhandelen, så foretrekker jeg det istedet for å være medlem av en bokklubb. På den måten kan du selv bestemme hva du skal kjøpe. Det er jo ofte tilbud også, så man kan få f.eks Ludde-bøker til rundt kr 50. Kr 188 i måneden blir jo mye over to tusen kroner i året!! Det kan man kjøpe mye moro for!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 go`boken har veldig dårlig rykte , og veldig dårlig fantsi !
Leeloo76 Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Lite tips når dere melder dere ut fra noe; skriv i mailen at pakker som mottas etter oppsigelsen (med unntak av pakker de ikke har mulighet til å stoppe) ikke vil bli returnert, be også om bekreftelse tilbake på at utmeldelse er mottatt, og når den gjelder fra. Da vil de være nøyere med å gjøre det skikkelig, og skulle det dukke opp noe i posten kan dere beholde det (man er ikke pliktig å betale/returnere noe man ikke har bestilt).
Slank bakfra :) Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Go'boken er noe forbannet dritt ;/ Meldte meg ut skriftlig, og sendte det pr _faks_. Enda får jeg trusselbrev om inkasso over --løpende-- abonnement....... Kanskje noe for TV2 hjelper deg dette???
aprilspøk Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Jeg kjenner meg ikke igjen her. Da jeg meldte meg ut av Go`boken, ringte jeg direkte. Snakket med en kjempehyggelig dame, som skulle melde meg ut med det samme. Ikke kommet noen bøker i etterkant. Bøkene vi fikk til småen var 9-10 mnd, har han hatt og har kjempemye glede av!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Da kontakter du inkassofirmaet og forklarer saken. De er som oftest mye mer seriøse vedr lover og regler enn boklubbene. De sletter nok saken hvis du informerer om at du har meldt deg ut skriftlig, hvis ikke sier du at du gjerne dukker opp i retten om de vil dra det så langt..og det vil de ikke det..
Gjest Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 Ikke no problem å melde seg ut over telefon. Jeg har meldt meg inn og ut flere ganger. De ringer meg ofte og vil ha meg som medlem på nytt. Da får jeg flotte bokpakker og jeg betaler kun porto. Så melder jeg meg ut etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå