Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hurrra jeg er så glad. Jenta vår er 18 mnd ved oppstart.... Hva bør jeg kjøpe av klær ol? Bør regnklær ha glidlås eller bare knapper i jakken? Hba er best å merke klær med? Bhg sekk, "pose" eller ordentlig fiiin sekk? Tøfler eller sandaler?
Vekt 75 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hei. Har også svart deg på småtroll1-2. Har kopiert svaret hit også. Gratulerer med bhg plass!! Jeg synes det er greit å ha på barna klær som er lett å bevege seg i når de er så liten. (jobber selv på små barns avdeling og har tre barn selv). Ha ca to sett med skift i bhg( 2 bodyer, 2strømpebukser, sokker, bukser og gensere og ekstra lue) Et fleece sett el til å ha under regntøy (på sure dager) Tykke sokker( til å ha i gummi støvlene) Regntøy med glidelås (personlig mening) Er kjempe fornøyd med merket Navigare- coop obs selger det Jeg merker klærne med sprittusj. Til matboks ol har jeg navnelapper(klistremerker) fra www.navnelapper.no Sekk er ikke noe du må ha (regner ikke med at barnet ditt har med egen sekk på tur) men det er mange barn på den ald som har sekk Det er anbefalt at barn ikke bruker tøfler med har såle i bhg. Dette pga at støy nivået kan bli høyt og det er ikke bra for smp føtter og ha harde såler. Jeg synes personlig slike "sokker med skinn såle" under er kjempe god. Selges ihvertfall på H&M Lykke til med oppstart. Håper du ble litt klokere Vekt 75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå