snopy Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 av ingenting.... skal ingenting til for at jeg må sette mej ned for å få tilbake pulsen min og bli kvitt svimmelheta.... klarer ingenting lenger, alt er et pes....og føler mej litt usikker når jeg er ute om jeg kan komme til å svime av... er aller verst om førmiddagen og litt utover dagen... andre som har det sann nå mot slutten?? begynner å bli litt lei
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jepp og nå er det like før termin hos meg... Har du sjekka jernlagret ditt? min Hb på helsekort er lav så da måtte jeg ta jerntabletter... blir litt mindre trøtt og svimmel!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har 2 dager til termin og har hatt lignende symptomer som deg den siste uken. Noen dager sover jeg hele tiden og har ikke overskudd til å gjøre noe. Mitt jernlager er også ok, tror det er kroppen som gjør seg klar til fødsel. Viktig at man er skikkelig uthvilt til den kraftanstrengelsen sa min JMM til meg.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ja. Jeg har hatt det slik siste tre måneder og har fortsatt tre uker igjen til termin. Mine jernlagre har vært helt fine hele tiden. Ikke noe i veien med stoffskiftet heller. Legen min mente årsaken kunne være en kombinasjon av to tidligere fødseler og alder.... Tusen takk, sier nå jeg. Følte meg plutselig gammel.... men han har sikkert rett. Hva jeg klarer psykisk og fysisk er to vidt forskjellige ting for tiden... Ser frem til litt mer energi etter fødsel :-)
minah Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Jeg foeler meg veldig sliten og troett, har forsavidt gjort det hele svangerskapet og jeg er naa i uke 35. Tungpustet er jeg ogsaa, kan nesten ikke roere meg uten aa puste som en hval. Dette er mitt tredje svangerskap, og ogsaa det tyngste. Jeg har to tette fra foer, og min yngste var bare litt over 1 aar da jeg ble gravid paa nytt. Det tar ca to aar foer kroppen kommer seg etter et svangerskap har jeg hoert, saa jeg tror ogsaa det er grunnen til at jeg er troett og sliten ihvertfall. Jernlagrene mine er helt fine.
Mamma Mirabell Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 jeg har det akk som deg. har i tillegg hodepine så er sliiiten ja. var på legevakta i går for å sjekke blodtrykk ol med tanke på svangerskapsforgjiftning men blodtrykket var bare litt forhøyet og urinen fin, så grunnen til svimmelheten var blodtrykksfall innimellom.. håper jeg ikke skal gå sånn her frem til fødsel nei, vi får bare slappe av MASSE, ( lett å si det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå