♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Igår fikk jeg endel tips her inne om Babyline og Aponti sine produkter. Idag tenkte jeg litt på Lactacyd,er det bra å bruke i badevannet?? Lukter jo bare såå deilig... Skal jo ikke gå etter lukta da men.. Såg på Norges Astma og Allergi Forbund sine sider at Lactacyd er anbefalt av dem,men finner ikke Aponti el Babyline der..
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hmm, jeg vet ikke om jeg ville brukt det i badevannet..Kan man ikke bruke den som intimsåpe pga pH verdien er så lav..? Har ikke brukt den noe særlig selv, men det er sikkert forskjellige erfaringer!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Ph verdien er 5.5... Er jo passelig for huden det vel?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 sorry, 3,5 er ph-verdien.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Lactaycyd inneholder vistnok disse Parabenene som det er så mye snakk om nå for tiden.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Har jobbet mye i bhg, både der og hjemme bruker vi Lactacyd ved rumpevask:) Den er fin fordi den er så flytende, og etterlater ikke rester, har aldri opplevd at noen reagerer allergisk mot den. Men den sorten jeg har vært borti lukter ingenting. Finnes det kanskje en parfymert variant også? Ville unngå å bruke parfymert "såpe" til babyen. Når eldstejenta var baby brukte vi mest olje i badevannet, Sebamed, eller Veleda (fra helsekosten) også måtte vi bruke shampo fordi hun hadde så mye hår:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Brukte den på jenta mi da hun var liten. Den er for ømtålig hud. Har kjøpt en sånn literflaske nå jeg.. Går nok ikke tom på en stund.. hehe
Maries mamma Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Min mor jobber på SUS og har fortalt at de bruker Lactacyd på barselavdelingen c",) Så den kan nok brukes på de små c",)
Nina-med passasjer Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 jeg sliter med eksem og jeg bruker lactacyd:)
roosees Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 her hjemme har vi en LITEN sprut med Lactacyd (den uparfymerte) i vannet ved rumpevask... og innimellom også i badevannet, men ikke hver gang. Bruker stort sett badeoljen fra NAF (norges apoterker forening) i badevannet. mente å ha lest/hørt at de har funnet ut at de parabenene som finnes i kosmetikk/såper/kremer ikke er så farlig som først antatt? Lurer bare på hvordan vi klarte å vokse opp, jeg... (født 1973)
fox`y Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Fikk beskjed fra hudlege om å gå over til lacktasyd jeg når lillemann var liten for han utvikklet eksem av andre stelleprodukter.. så jeg har brukt laktasyd u/parfyme på han siden han var liten.(er 21 mnd nå) kommer nokk til å bruke d på nr 2 oxo...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2007 Var ikke så dumt å kjøpe Lactacyd alikevel da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå